Secțiune susținută de

Recrutarea mobilă – o aplicație nouă a companiei Marriott

Portal HR \ Actual \ Recrutarea mobilă – o aplicație nouă a companiei Marriott

Teoretic, orice organizaţie ar trebui să fie conştientă de faptul că are nevoie de un brand de angajator puternic care să o ajute să aibă un avantaj în faţa competitorilor în războiul talentelor, dar şi succes în procesele de recrutare sau training, managementul talentelor sau al performanţelor.

Am mai vorbit pe PortalHR despre utilitatea şi importanţa unui brand puternic pentru o companie și despre paşii care trebuie parcurşi pentru ca organizația să fie în permanenţă conectată la realitate.  În plus, deoarece petrecem foarte mult timp în zona online, investirea unor resurse importante într-o platormă de recrutare mobilă devine o necesitate. Dacă avem în vedere statisticile despre utilizarea telefoanelor inteligente sau a tabletelor pentru căutarea unui loc de muncă, este de înţeles motivaţia multor companii de a găsi resursele necesare pentru a crea/dezvolta aplicaţii sau versiuni mobile pentru site-urile de carieră. Mai mult decât atât, trebuie să înțelegem faptul că această concentrare pe strategia de recrutare mobilă reprezintă o investiție în viitor și va ajuta un brand de angajator puternic să se diferențieze pe piața muncii și să atragă cele mai performante talente în organizația sa.

Optimizarea secțiunii de carieră a site-ului pentru partea mobilă este una din etapele implementării unei strategii de recrutare mobilă, după cum o demonstrează și studiul de caz despre inițiativele companiei Sodexo în această zonă nouă pentru HR.

Articolul de pe ERE pe care vi-l recomandăm astăzi face referire la bine-cunoscuta companie hotelieră Marriott, care a mai făcut un pas în recrutarea mobilă prin lansarea recentă a unei aplicaţii noi numită “Marriott Jobs in Europe”. Compania a trecut printr-un proces de rebranding a secțiunii mobile de carieră încă de anul trecut, permițându-le  astfel tuturor celor interesați să acceseze site-ul cu ofertele de joburi și informații despre carieră de pe telefonul mobil.

Aplicația anunțată în urmă cu câteva zile vizează utilizatorii de tabletă iPad, aflați în Europa și în căutarea unei noi oportunități profesionale. Aplicația “Marriott Jobs in Europe” este disponibilă în 4 limbi străine: engleză, franceză, germană și rusă și targetează în mod special tinerii.

Pentru a-și atrage publicul țintă, versiunea mobilă a site-ului de cariere dispune de o interfață ușor de folosit, atractivă, cu focus pe partea vizuală, prin prezentarea unor filmulețe care consolidează brandul de angajator, dar și o listă a joburilor vacante din companie.

Pentru mai multe informații despre schimbările făcute de compania Marriott și despre această aplicație nouă, vă recomandăm să citiți întreg articolul New App Features Life at Marriot’s Jobs in Europe.  

Data articol: aprilie 15, 2013

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam