Hot Now

Recrutorii și marketing-ul

10 09 2015, Portal HR , Comenteaza, 1.521 afisari

La prima vedere, legătura dintre cei care se ocupă de recrutare și marketing nu are sens decât dacă este vorba de angajări pentru poziții din departamentul de marketing. În realitate, însă, așa cum aminteam și în alte articole de pe PortalHR, meseria de recrutor s-a schimbat atât de mult în ultima vreme, încât abilitățile necesare pentru succes pe termen lung seamănă foarte mult cu cele din profilul de performanță al oamenilor de vânzări și… de marketing.

Webcast-ul HCI pe care vi-l recomandăm pentru data de 21 septembrie 2015 pornește de la un studiu recent ale cărui concluzii arată că 69% dintre recrutori întâmpină probleme atunci când se pune problema completării pozițiilor cheie din organizație, în vreme de doar 20% sunt în măsură să afirme că, indiferent de dificultatea procesului de recrutare, au o bază de candidați valoroși oricând accesibilă.

Motivele sunt cât se poate de evidente pentru oricine încearcă să recruteze în piața actuală. Balanța puterii înclină din ce în ce mai mult în favoarea candidatului care așteaptă un anumit tratament din partea organizațiilor care recrutează și care își pune din ce în ce mai multe probleme legate de brandul angajatorului înainte de a lua decizia de acceptare a unei oferte.

În acest context, recrutorii trebuie să aibă capacitatea nu doar de a identifica profesionistul potrivit pentru poziția vacantă, ci și de a-l atrage și menține implicat pe tot parcursul procesului de recrutare care, atunci când vorbim despre poziții cheie, este adesea foarte lung. Astfel, utilizarea tehnicilor de recrutare socială și a unor instrumente de ultimă oră în evaluare nu este suficientă pentru a asigurarea succesului recrutării. Dincolo de tehnici și teorii, brandul de angajator este ceva ce trebuie clădit în fiecare zi și de care recrutorii trebuie să fie acut conștienți în tot ceea ce fac, indiferent că este vorba de candidatului preferat de pe lista scurtă sau de cel respins in primele etape ale procesului de evaluare.

Înscrieți-vă la webcast pentru a descoperi cât de important este pentru un recrutor să înțeleagă care sunt preferințele și profilele motivaționale ale candidaților pe care îi are în vedere, ce tactici de marketing poate utiliza pentru a ajunge la talentele de care are nevoie, ce povești (reale) își doresc candidații să audă, cum se măsoară succesul proceselor de recrutare și pe parcursul derulării lor, dar și ce poate face un recrutor în fiecare zi pentru a-și îmbunătăți abilitățile critice în jobul pe care îl are.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter