Secțiune susținută de

Școala poate fi şi frumoasă şi eficientă: HR Club Next Generation

Portal HR \ Actual \ Școala poate fi şi frumoasă şi eficientă: HR Club Next Generation

S-a încheiat, cu multe emoţii, cea de a şasea ediţie a şcolii de vară HR Club Next Generation, program de iniţiere a tinerilor în profesia de specialist în resurse umane.

Cei 20 de studenţi si masteranzi au participat, timp de 2 săptămâni, la seminarii şi training-uri susţinute de către profesionişti de renume din domeniul resurselor umane, structurate pe 7 module: Modul recrutare şi selecţie; Modul legislaţie şi relaţii industriale; Modul instruire şi dezvoltare profesională; Modul compensaţii şi beneficii; Modul managementul performanţei; Modul dezvoltare organizaţională şi Modul strategie de resurse umane. Mai mult decât atât, studenţii au beneficiat de sesiuni de dezvoltare personală, vizite de companie la două mari organizaţii: Renault – Centrul tehnic Titu şi Danone şi au lucrat în echipe la un studiu de caz.

Anul acesta, provocarea studiului de caz a constat în identificarea problemelor de personal cu care se confruntă o cunoscută organizaţie din lumea circului şi dezvoltarea unei strategii de acţiune pe termen scurt şi mediu. Rezolvarea studiului de caz a presupus o bună cunoaştere a unor noţiuni precum formare şi dezvoltare profesională, dezvoltare organizaţională, compensaţii şi beneficii. Mai mult, au fost testate aptitudini precum viziune de ansamblu, capacitate de sinteză, spirit de echipă şi abilităţi de prezentare.

În ultima zi a şcolii de vară cele 4 echipe şi-au sustinut proiectele în faţa unui juriu format din 11 profesionişti de resurse umane, membri HR Club, care le-au oferit feedback realist referitor la modul de abordare a unei situaţii concrete de resurse umane şi la performanţa lor în cadrul echipelor. În urma jurizării a fost desemnată o echipă câştigătoare, cei 5 studenţi primind din partea HR Club câte un membership premium valabil până la finalul anului, incluzând acces la conferinţa anuală HRevolution din toamnă. De asemenea, companii precum AchieveGlobal, ForPeople, Consulteam şi Sandler Training au oferit premii individuale constând în cărţi şi training-uri unui total de 10 participanţi.

„Personal plec de aici câştigată din mai multe puncte de vedere: am o viziune de ansamblu în ceea ce priveşte HR-ul; am identificat ramura în care îmi doresc să-mi construiesc viitoarea carieră; am acumulat un bagaj important de cunoştinţe; am întâlnit profesionişti din HR cu o vastă experienţă care, pe lângă informaţiile transmise, şi-au exprimat disponibilitatea de a ne ajuta şi îndruma şi pe viitor; am avut ocazia de a lucra în echipă cu oameni diferiţi din multe puncte de vedere. A fost o experienţă extraordinară pentru care sunt recunoscătoare! ” Ioana Chirianu, participant HR Club Next Generation 2012

„HR Club Next Generation mi-a deschis apetitul pentru tot ce înseamnă HR. Dacă până acum eram interesată doar de recrutare şi dezvoltare, de acum înainte îmi doresc să experimentez pe rând toate ariile specifice domeniului pentru a putea înţelege şi interioriza felul în care acestea influentează în mod integrat o organizaţie” Bianca Panţuru, participant HR Club Next Generation 2012

„Şcoala de vară a fost o experienţă în urma căreia m-am dezvoltat; nu au fost doar simple cursuri de facultate, au fost discuţii interactive, care ne-au ţinut mereu în priză şi curioşi să aflăm şi mai mult decât ne este dezvăluit.” Florentina Vancu
Peste 60% dintre participanţii la cele cinci ediţii ale şcolii de vară lucrează deja în resurse umane în România sau în afara ţării. Alţi 20% dintre aceştia îşi continuă studiile în domeniu sau activează în ONG-uri. De asemenea, o mare parte dintre studenţi au primit oferte de angajare sau stagii de practică în domeniul resurselor umane chiar de la tutorii şcolii de vară.

Participarea la ediţia a VI-a a şcolii de vară a fost gratuită, prin intermediul celor 20 de burse oferite de către HR Club împreună cu sponsorii evenimentului: BRD – Groupe Societe Generale, Coca-Cola HBC Romania, Maastricht School of Management Romania , Danone, a partenerilor media ai evenimentului: Business 24, doingbusiness.ro, hipo.ro, HRemotion şi PortalHR, a partenerilor anuali HR Club: Centrul de Dezvoltare Manageriala, Grupul Trend Consult şi a partenerilor media anuali: AIDA, HR Manager, Wall-street. În decursul celor 6 ediţii, şcoala de vară HR Club Next Generation a reunit peste 105 tutori şi a instruit peste 120 de studenţi.

Mai multe detalii pe HR Club Next Generation.

Data articol: iulie 27, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam