Titulaturi noi în resurse umane
Patru aspecte atrag atenţia când vine vorba de joburi în domeniul resurselor umane. Primul este dat de prezenţa sintagmei “social media” în titlul şi responsabilităţile descrise în anunţ. Accentul cade pe comunităţi, surse de recrutare, brand de angajator, strategii de recrutare în social media.
Al doilea aspect vizează imixtiunea HR-ului în activitatea celorlalte departamente din companie. Aceasta nu e neapărat un element de noutate dar este interesant de văzut cum se realizează comunicarea în exterior a intereselor departamentului de resurse umane folosind unelte şi tehnici specifice marketingului şi relaţiilor publice.
Al treilea aspect care iese în evidenţă atunci când urmărim bursa locurilor de muncă în HR este numărul mare de oferte de joburi că “HR Business Partner” (accentul cade pe influenţare, colaborare, suport, strategie, relaţii cu clienţii interni şi externi).
Ultimul element constatat este diversificarea atât a aşteptărilor de la un specialist în resurse umane, cât şi a profilului angajatorului. Este inedit ca o universitate să angajeze un specialist în resurse umane (sau un “manager of campus recruiting & HR”) pentru a crea o strategie de abordare a potenţialilor studenţi, este provocator ca acestuia să i se ceară să vândă “o bună imagine despre Universitate”.
Vă propunem câteva denumiri interesante şi invitaţia de a le analiza prin prisma ecuaţiei: transferable skills = transferable tasks.
1) Recruiting Social Media Community Manager, Contractor.
2) International Recruitment Advertising & Social Media | Employer Branding at Terra Firma Associates .
3) Social Media Recruitment Specialist:
4) Manager of campus recruiting and human resources
5) Social Media Recruitment Specialist
6) Coordinator of Recruitment and Community Outreach
7) Sr. Communication Manager for Talent Acquisition at Sodexo
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam