Orice companie sau departament se poate confrunta la un moment dat cu întrebarea asta. Decizia nu e mereu una uşoară şi depinde de mai mulţi factori.
E clar că există avantaje şi dezavantaje atât pentru a lucra cu un trainer intern, din cadrul companiei sau chiar al departamentului, cât şi pentru a lucra cu un trainer extern, de la o firmă de training şi consultanţă.
Câteva lucruri care ar putea înclina balanţa în favoarea trainerului intern sunt:
Trainerul extern vine, desigur, şi el cu avantaje importante:
Experienţa celor 7 ani ca trainer intern, timp în care am colaborat frecvent cu firme de training mă face să spun că uneori un program de training eficient este cel care îmbină ambele categorii de avantaje, care conţine cursuri livrate atât de traineri interni, acolo unde există, cât şi de cei externi. Scopul final rămâne acela de a răspunde unei nevoi de business corect identificate, ce poate fi soluţionată (şi) prin training.
Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
DetaliiPe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]
DetaliiZona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]
Detalii
[…] Articol publicat pe PortalHR. […]