Un sfat pentru cariera ta in HR
Dacă lucrezi în HR și îți pui problema în ce măsură cariera ta evoluează în direcția bună, este firesc să încerci să descoperi ceea ce specialiștii numesc „indicatori de performanță” pentru a măsura utilitatea eforturilor tale. Altfel spus, cum îți dai seama că ceea ce faci are valoare și sens în ochii tăi și ai celorlalți?
Articolul pe care vi-l recomandăm azi ne-a atras atenția pentru că tranșează această dilemă într-un mod pe cât de scurt, pe atât de surprinzător (și cuprinzător).
Pornind de la realitatea evidentă a faptului că majoritatea managerilor se confruntă cu mai multe probleme legate de oamenii pe care îi coordonează decât pot gestiona, măsura valorii ca specialist de HR într-o organizație este dată de frecvența (sau, din contra) de raritatea situațiilor în care ți se cere ajutorul.
Daca specialistul HR nu este solicitat pentru rezolvarea acestor probleme, motivul este unul din următoarele trei:
1. Nu este cunoscut.
2. Nu face bine ceea ce face.
3. Nu au încredere în el/ea.
Astfel, dacă te interesează cariera ta în HR, ar trebui să ai grijă de toate cele 3 puncte menționate mai sus pentru că, oricât am încerca să ne convingem că noi suntem măsura valorii noastre, atunci când vine vorba de un job în care pluralul redă esența (RESURSE umane), cei pe care se presupune că ar trebui să îi ajutăm au, de fapt, ultimul cuvânt în justificarea utilității noastre.
Citește tot articolul The Best HR Career Advice I’ve Heard This Month… Maybe All Year! și descoperă dacă nu cumva ți se aplică vreuna din cele 3 situații menționate mai sus.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam