Secțiune susținută de

Alex Petrescu devine Creative Director al MullenLowe România

Portal HR \ On the move \ Alex Petrescu devine Creative Director al MullenLowe România

MullenLowe România își consolidează produsul strategic și creativ prin numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director și extinderea parteneriatului cu Simina Leotescu în rolul de Strategy Director pe conturile cheie ale agenției. Aceste mișcări reflectă angajamentul agenției de a acționa ca partener strategic pentru clienții săi, prin integrarea gândirii strategice în toate procesele și etapele de lucru, generând astfel un impact pozitiv în business-ul clienților.

Alex Petrescu, noul Creative Director al MullenLowe România, vine cu o experiență valoroasă și un parcurs profesional atipic în domeniul publicității. Absolvent al Facultății de Automatică și Calculatoare din cadrul Politehnicii București, Alex a lucrat în IT înainte de tranziția către publicitate. A debutat ca strateg și a trecut în domeniul creației, unde a ocupat rolul de Creative Strategist. Campaniile pe care le-a coordonat sau în care a fost implicat direct au câștigat premii importante la cele mai prestigioase festivaluri internaționale și locale de creație, design și strategie, printre care Cannes Lions, Golden Drum, LIA, ADC*E, Eurobest, Red Dot și Effie.

Cu o experiență de 25 de ani, Simina Leotescu a parcurs un drum profesional la fel de atipic, dar și hibrid, trecând prin roluri diverse precum director de strategie, manager de agenție, antreprenor și profesor colaborator. Indiferent de titlul purtat, a avut mereu un ADN de strateg și un interes constant și profund pentru a „crește” — fie că este vorba despre un brand, un departament, un loc, o idee sau gândirea studenților.

De-a lungul carierei, Simina a lucrat cu peste o sută de branduri din diverse industrii, de la nume globale precum McDonald’s, Pepsi sau HBO la nume locale precum Rienergy, Furazolidon, Napolact, Boromir, Radio Guerrilla sau BCR. Campaniile la care a contribuit direct au câștigat peste 20 de premii Effie, dar și numeroase premii de creație, atât în țară, cât și în afara ei. A fost selectată ca fiind una dintre femeile din industriile creative din România care să fie promovată la Cannes și este jurat la Effie Awards de peste 15 ani.

Prin consolidarea echipei de leadership, MullenLowe România își reafirmă poziția de partener strategic și creativ pentru clienti, și în egală măsură formator de piață și creator de inovație, care își propune să livreze soluții de comunicare integrate și multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante. Agenția a lansat recent, cu sprijinul Path și iSense Solutions, Indexul MpatieiTM, un instrument proprietary ce analizează relația dintre empatie și performanța de brand. Studiul evidențiază percepția consumatorilor români asupra brandurilor, plasând Gerovital, Nivea, Napolact, Kinder și Heineken în topul celor mai empatice.

Data articol: februarie 28, 2025
Jurnalistă cu peste 12 ani de presă, în continuă căutare de povești și oameni care schimbă lumea prin educație și inovație, pasionată de istorie gastronomică și cultură.

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam