Alice Gavril preia funcția de Managing Partner al agenției Godmother
Alice Gavril preia funcția de conducere a agenției de brand experience de la Valentin Văcăruș, care va rămâne implicat în demersurile de new business ale Godmother și se va concentra pe dezvoltarea companiilor din grup, precum și a proiectelor și instrumentelor proprii ale agenției.
Alice Gavril are o experiență de 19 ani în domeniul comunicării, fiind parte din acționariatul agenției. Ea a a coordonat în ultimii șase ani activitatea departamentului de Client Service Godmother, fiind implicată pe tot parcursul acestui timp în strategia de business și de comunicare.
Noul rol al lui Alice Gavril în cadrul Godmother este unul complex care include, pe lângă managementul operațional al agenției, continuarea coordonării departamentului de Client Service, precum și a strategiei de business, comunicare & talent growth și implicarea în pitch-urile la care Godmother participă.
Alice Gavril, Managing Partner Godmother: „Acest nou rol îmi oferă oportunitatea să aduc la viață viziunea mea mai rapid, să-mi manifest creativitatea și în zone noi, deoarece beneficiez de tot sprijinul în această colaborare care a evoluat până la stadiul în care ne aflăm acum. Vom investi în continuare în trei piloni pe care îi consider fundamentali pentru o creștere sustenabilă: amplificarea sensului din spatele sloganului nostru “brand experience artisans”, talent growth & wellbeing, precum și dezvoltarea (alături de Valentin) și integrarea în portofoliu a propriilor produse inovatoare, menite să aducă atât nouă, cât și clienților noștri, eficiență și rezultate.”
Echipa Godmother este formată în prezent din 35 de membri, majoritatea seniori, care gestionează proiectele în numele agenției și care acoperă o paletă amplă de competențe: Strategie, Creație, Client Service, Implementare, Producție dar și conținut audio-video.
Acționarii agenției Goodmother sunt: Valentin Văcăruș (80%), Alice Ioana Gavril (15%) și Ion-Gabriel Niculae (5%).
În 2022, agenția Goodmother a raportat o cifră de afaceri de 30,05 milioane lei, în creștere cu 117% față de anul precedent, și un profit net de 2,18 milioane de lei, mai mare cu 45% față de 2021.
Începând din aprilie 2022, Godmother s-a alăturat rețelei profesionale 27Names, care reunește cele mai bune agenții independente de evenimente din Europa.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam