Secțiune susținută de

Campanii creative de employer branding: aniversarea companiei

Portal HR \ Actual \ Campanii creative de employer branding: aniversarea companiei

Pentru acest început de an, echipa PortalHR oferă o serie de idei creative despre felul în care se pot comunica evenimentele care se încadrează în zona de employer branding. Din această serie, propunem câteva campanii premiate în anii trecuți care au ca focus aniversarea companiei.

Teoretic, în cadrul mediului de afaceri dinamic și competitiv, companiile recurg la tactici inovatoare de employer branding pentru a atrage și reține talentele de înaltă calitate. În această abordare, campaniile dedicate aniversărilor corporative devin un element important, transformând momentele de sărbătoare în oportunități strategice pentru evidențierea culturii organizaționale, a valorilor și a succeselor afacerii.

Selecția de campanii creative de employer branding care urmează punctează aniversarea brandului prin modalitatea de a evidenția contribuția semnificativă a angajaților la succesul colectiv. În cadrul acestor campanii, sunt concentrate ideile asupra valorilor fundamentale care definesc identitatea companiei și modul în care acestea au ghidat evoluția.

Cum arată aceste aspecte transpuse într-o campanie de employer branding?

Campanie employer branding: LeasePlan Originals – The Moments That Made Us NL

Premiu: Silver la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2023

Campanie employer branding: Hering Schuppener – The Thanking Director (DE)

Premiu: Gold la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2021

Campanie employer branding: DryLock – THE INFINITE TO-DO LIST (BE)

Premiu: Gold la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2021

Photo by Walls.io on Unsplash

Data articol: ianuarie 5, 2024
Jurnalistă cu peste 12 ani de presă, în continuă căutare de povești și oameni care schimbă lumea prin educație și inovație, pasionată de istorie gastronomică și cultură.

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam