Campanii creative de employer branding: focus pe angajați
Pentru acest început de an, echipa PortalHR oferă o serie de idei creative despre felul în care se pot comunica evenimentele care se încadrează în zona de employer branding. Din această serie, propunem câteva campanii premiate în anii trecuți care au ca focus angajații companiei.
În ultimii ani, în cadrul strategiilor de employer branding, au apărut din ce în ce mai multe campanii axate pe recunoașterea și aprecierea unică a fiecărui membru al echipei. Prin acest tip de campanii, se subliniază cum fiecare angajat aduce o contribuție valoroasă și este esențial pentru succesul și identitatea colectivă a brandului.
Campaniile de employer branding pun adesea în lumină diversitatea și talentul fiecărui angajat, evidențiază calitățile și realizările individuale, și subliniază cum fiecare este o piesă esențială a puzzle-ului organizațional.
Cum arată aceste aspecte transpuse într-o campanie de employer branding?
Campanie employer branding: Clifford Chance Graduate Recruitment – The Real Contract (GB)
Premiu: finalist la categoria Integrated Communication / Cannes Corporate 2023
Campanie employer branding: Mott MacDonald – Christopher’s Story (GB)
Premiu: Silver la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2022
Campanie employer branding: Shell – Unique People, Powerful Together (GB)
Premiu: Silver la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2022
Campanie employer branding: Deloitte – Can You See Me? (US)
Premiu: Silver la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2021
Campanie employer branding: Unilever – Act 2 Un-Stereotype (GB)
Premiu: Silver la categoria Internal Communication / Cannes Corporate 2021
Photo by Patrik Michalicka on Unsplash
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam