Secțiune susținută de

Campanii creative de employer branding: focus pe recrutare

Portal HR \ Actual \ Campanii creative de employer branding: focus pe recrutare
employer branding

Pentru acest început de an, echipa PortalHR oferă o serie de idei creative despre felul în care se pot comunica evenimentele care se încadrează în zona de employer branding. Din această serie, propunem câteva campanii premiate în anii trecuți care au ca focus recrutarea.

Într-o piață profesională aglomerată și competitivă, campaniile de employer branding au fost concepute strategic pentru a se concentra pe recrutarea celor mai buni și talentați profesioniști. O mare parte dintre campaniile de employer branding conturează o imagine atrăgătoare și autentică a organizației, punând în valoare nu doar oportunitățile de carieră, ci și cultura și valorile care definesc mediul de lucru.

O atenție deosebită se acordă poveștilor de succes ale angajaților, cu relatări autentice despre experiențele lor profesionale și evoluția în cadrul companiei, care constituie dovezi tangibile ale oportunităților de dezvoltare și carieră.

Cum arată aceste aspecte transpuse într-o campanie de employer branding?

Campanie employer branding: Office Angels / Adecco – Why We Go Further (GB)

Premiu: finalist la categoria Human Resources / Cannes Corporate 2023

Campanie employer branding: Orange Belgium – Proud to be Orange (BE)

Premiu: Silver la categoria Human Resources / Cannes Corporate 2022

Campanie employer branding: Shell – The Future. Yours to Make (GB)

Premiu: Gold la categoria Human Resources / Cannes Corporate 2020

Campanie employer branding: UBS – UBS – Survival Skills (GB)

Premiu: Silver la categoria Human Resources / Cannes Corporate 2019

Photo by Headway on Unsplash

Data articol: ianuarie 8, 2024
Jurnalistă cu peste 12 ani de presă, în continuă căutare de povești și oameni care schimbă lumea prin educație și inovație, pasionată de istorie gastronomică și cultură.

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam