Hot Now

Cum a fost la Conferința Coaching 2012

24 05 2012, Cristiana Constantinescu , Comenteaza, 4.851 afisari

A șasea ediție a Conferinței Coaching 2012, organizată de Business-Edu, a avut loc miercuri, 23 mai, la Crystal Palace Ballrooms din București. Eveniment anual, de tradiție, destinat companiilor care doresc să își dezvolte o cultură organizațională de coaching și celor care implementează programe de coaching, conferința a fost dedicată, anul acesta, coaching-ului în organizații.

Prima parte a conferinței s-a conturat în jurul studiilor de caz. După speech-ul de introducere al Clementinei Anghelache, Publisher Business-Edu.ro, speakerii sesiunilor 1 și 2 au fost: Marilena Petrec (APT Resources), Gabriel Năstase (BCR Erste Bank), Horea Murgu (Coaching Essence), Dana Burghel (Oblio Learning), Alexandra Burlan (Vodafone), Raluca Mohanu și Mihai Popa Radu (Coaching Partnership).

Ideea principală a vorbitorilor din prima parte a Conferinței Coaching 2012 este că se vorbește din ce în ce mai mult despre coaching în organizații. S-au dat exemple de programe de coaching intern sau cu ajutorul partenerilor, au fost prezentate rezultate concrete ale acestor programe și s-a vorbit despre perspective și continuitate în coachingul organizațional din România. Foarte interesante și utile au fost tool-urile prezentate de fiecare vorbitor în parte, aplicate în cadrul instituțiilor pe care le reprezintă aceștia.

Sesiunea de după-amiază i-a avut ca speakeri pe Nineta Ceaus (Romtelecom), Magda Bunea (Coach), Petra Muller-Demary, Rita Klemmayer (Sequioa Consulting) și Daniela Andreescu. Spre deosebire de prima parte a zilei, aceste sesiuni au fost interactive și au inclus workshop-uri de coaching.

Concluziile Conferinței Coaching 2012, organizată de Business-Edu, conduc către câteva idei principale: este mai sănătoasă gestionarea energiei decât a timpului, nu trebuie niciodată minimizată încărcătura emoțională a acestui demers, coachingul nu rezolvă întotdeauna problemele existente într-o companie și, mai ales, coachingul este un mijloc de a descătușa potențialul angajaților.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]

Detalii

Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]

Detalii

91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]

Detalii

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter