S-a schimbat conducerea Coca-Cola HBC România
Cornel Cărămizaru a preluat conducerea Coca-Cola HBC România, având peste 25 de ani experiență în industria bunurilor de larg consum. Acesta îl înlocuiește în funcție pe Jovan Radosavljevic, care a coordonat cu succes operațiunile Coca Cola pe plan local în ultimii șase ani.
Cornel Cărămizaru are un portofoliu solid de performanțe în rolurile de management în industria FMCG: anterior acestei numiri a coordonat, ca Managing Director (2019-2024), cluster-ul regional SW Europe al Royal FrieslandCampina – unul dintre liderii la nivel mondial în domeniul lactatelor – care include subsidiarele companiei din Peninsula Iberică (Spania și Portugalia), Italia și Franța.
„Aștept cu nerăbdare să mă alătur unei companii și unei echipe care se definesc prin a fi lideri în tot ceea ce fac – de la produsele care ajung la inimile consumatorilor, la modul în care colaborează cu clienții și la ceea ce construiesc dincolo de activitatea principală, aceea de a produce și comercializa băuturi. Coca-Cola HBC este o companie care înțelege rolul și responsabilitatea afacerilor în viitor, o companie cu o viziune și o cultură unice, iar oportunitatea de a contribui la dezvoltarea lor mă aduce înapoi în țară și, după mulți ani, în industria băuturilor. Am toată admirația pentru echipa pe care o găsesc aici și sunt nerăbdător să văd ce vom construi împreună de acum înainte”, a declarat Cornel Carămizaru.
După 26 de ani în Sistemul Coca-Cola și 6 ani la conducerea operațiunilor din România, Jovan Radosavljevic acceptă o nouă provocare, continuându-și parcursul profesional într-un domeniu de business diferit. Jovan s-a alăturat Coca-Cola HBC în 1998, deținând roluri precum Sales Director în România (2013) și General Manager în Macedonia de Nord (2016). În 2018 s-a întors în România, de care este profund atașat, ca General Manager al Coca-Cola HBC România.
Sub coordonarea sa, compania și-a consolidat poziția de lider al industriei locale de băuturi și cel mai mare exportator din acest sector, dezvoltând noile divizii de Coffee & Premium Spirits, parteneriate strategice precum asocierea cu HEINEKEN România în platforma de comerț B2B online, Stockday, și investind peste 1 miliard de lei în creșterea capacității de producție. În timpul mandatului său, Coca-Cola HBC România s-a adaptat cu succes provocărilor generate de pandemie și de alte presiuni externe asupra afacerii locale și a atins, în anii care au urmat, performanțe notabile, sub strategia de creștere pe termen lung pe care Jovan a gestionat-o.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam