Secțiune susținută de

Schimbări majore în conducerea Asahi Europe & International: un român preia poziția de CEO

Portal HR \ On the move \ Schimbări majore în conducerea Asahi Europe & International: un român preia poziția de CEO
Asahi Europe & International

Asahi Europe & International, deținătorul Ursus Breweries în România, anunță schimbări importante în echipa sa de conducere. În urma deciziei CEO-ului Paolo Lanzarotti de a se retrage din activitatea executivă, Asahi Group Holdings (AGH) l-a promovat pe Dragoș Constantinescu în funcția de CEO al operațiunilor europene și internaționale (cu excepția Japoniei, Australiei și Asiei), începând cu 1 aprilie 2025. Totodată, acesta va deveni membru al Consiliului Executiv al AGH, cu sediul central în Tokyo.

Dragoș Constantinescu are o experiență solidă în industria berii, conducând operațiunile Ursus Breweries și Dreher din Ungaria între 2019 și 2021, iar ulterior ocupând funcția de Managing Director pentru Germania, Austria, Republica Cehă și Slovacia.

În locul său, Michał Mrowiec, actualul lider al Ursus Breweries, va prelua poziția de CEO pentru Asahi în Republica Cehă, Slovacia, Germania și Austria. Un nou Managing Director pentru Ursus Breweries urmează să fie anunțat în curând.

Despre Dragoș Constantinescu și Michał Mrowiec

Dragoș Constantinescu și-a început cariera la British American Tobacco în Olanda, acumulând peste 17 ani de experiență în poziții de management financiar și general în Europa. A fost Area Director pentru Europa Centrală și este un susținător activ al diversității, echității și sustenabilității în industrie.

Michał Mrowiec are o experiență de peste nouă ani în Asahi Europe & International, ocupând poziții-cheie în Polonia și România. Anterior, a lucrat la Coca-Cola HBC și Unilever, dezvoltând strategii comerciale și inițiative de transformare organizațională.

Despre Ursus Breweries și Asahi Europe & International

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, cu branduri precum URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell. Compania deține fabrici în Brașov, Buzău, Timișoara și o mini-unitate de producție în Cluj-Napoca.

Asahi Europe & International face parte din Asahi Group Holdings, o companie globală de băuturi și produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo. Cu sediul central în Praga, Asahi Europe & International gestionează 19 facilități de producție în 9 țări și operează pe 90 de piețe, promovând branduri emblematice precum Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell.

Data articol: februarie 24, 2025
Jurnalistă cu peste 12 ani de presă, în continuă căutare de povești și oameni care schimbă lumea prin educație și inovație, pasionată de istorie gastronomică și cultură.

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam