Se schimbă managing director la Julius Meinl România

Georgian Bâlă, profesionist cu o experiență de peste 15 ani în HoReCa și FMCG, revine după șapte ani în cadrul echipei locale și preia rolul de Managing Director al Julius Meinl România.
Numirea lui Georgian Bâlă la conducerea operațiunilor locale ale Julius Meinl are loc într-un context strategic de consolidare și de extindere a brandului pe piața locală, cu obiective ambițioase de creștere. În acest sens, una dintre direcțiile principalele ale strategiei sale va fi dezvoltarea și consolidarea echipei Julius Meinl România, asigurându-se că organizația este pregătită să facă față provocărilor pieței cu obiective de dezvoltare pe termen lung.
Georgian Bâlă va coordona extinderea prezenței brandului în canalul HoReCa, continuând să valorifice oportunitățile din acest sector cheie de piață. Totodată, acesta va accelera performanța în canalele de Retail, având în vedere potențialul acestora de a sprijini dezvoltarea continuă a companiei.
De asemenea, Georgian Bâlă va susține expansiunea brandului în alte canale cu potențial de creștere pentru a contribui la consolidarea poziției de lider al Julius Meinl pe piața cafelei premium din România.
Georgian Bâlă are o carieră de peste 15 ani în companii multinaționale și antreprenoriale din sectoarele HoReCa și FMCG. Cu o vastă expertiză în managementul afacerilor, vânzărilor și operațiunilor, noul Managing Director Julius Meinl a condus echipe în industrii variate, cu operațiuni care depășesc 20 de milioane de euro anual și echipe de peste 500 de oameni. Anterior poziției actuale, Georgian a condus lanțul de simigerii Petru și a dezvoltat canalul HoReCa și operațiunile de export ale producătorului FrieslandCampina.
Julius Meinl, afacere de familie înființată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de țări la nivel mondial, iar în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, țările adriatice, Europa Centrală și de Est și Dubai.
Astăzi, peste 2 miliarde de oameni se bucură în fiecare an de o ceașcă cu cafea Meinl, acasă sau în locațiile partenere, savurând momente speciale și o experiență inspirată din originile vieneze. În următorii ani, Julius Meinl își propune noi țeluri ambițioase pe plan local, cum ar fi extinderea segmentului de cafenele partenere, dar și dezvoltarea zonei de Retail.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam