Hot Now

86 de planuri de afaceri înscrise în competiția Fii T.A.Re!

28 05 2015, Portal HR , Comenteaza, 1.538 afisari

Pe 27 mai 2015, ora 23:59, s-a încheiat perioada de înscriere a planurilor de afaceri în concursul lansat de Academia de Studii Economice alături de Asociația Română pentru Transfer Tehnologic și Inovare AroTT, compania de consultanță Loop Operations și CCDL Events and Training, în cadrul proiectului Fii T.A.Re! Tineri Antreprenori Responsabili.

Pe durata a 10 zile, pe platforma proiectului au fost încărcate 86 de planuri de afaceri, având o distribuție ce permite atingerea tuturor obiectivelor propuse în proiect, după cum urmează: București | 62 planuri; Ilfov | 6 planuri; Gorj | 3 planuri; Dolj | 7 planuri; Vâlcea | 3 planuri; Mehedinți | 3 planuri; Olt | 2 planuri; sub 25 de ani – 32 de participanți; peste 25 de ani – 54 de participanți.

Între 28 mai și 3 iunie, cele 86 de planuri de afaceri înscrise în competiție vor fi analizate pe baza grilei de evaluare disponibilă AICI, urmând ca în cursul zilei de 3 iunie 2015 să fie publicată lista celor 40 de câștigători. Evaluarea planurilor de afaceri va fi realizată de o comisie formată din reprezentanți ai mediului academic, financiar-bancar, ai patronatelor și ai mediului de business care susțin programe antreprenoriale. Lista completă cu membrii comisiei de evaluare va fi publicată în cursul zilei de astăzi pe site-ul proiectului.

În perioada 18 – 27 mai, tinerii din regiunile București-Ilfov și Sud-Vest au fost provocați să conceapă idei inovatoare de afaceri pentru a obține finanțări de 25.000 de euro. La concursul de idei de afaceri s-au putut înscrie tineri cu spirit antreprenorial care au domiciliul/reședinta în București-Ilfov și Sud-Vest și și-au propus să lanseze ideea de afacere în una din cele 2 regiuni. Pe lângă cei 25.000 de euro oferiți pentru inițierea și dezvoltarea sustenabilă a business-ului, cei 40 de câștigători vor avea oportunitatea de a beneficia de sesiuni gratuite de asistență și mentorat de la manageri și antreprenori de succes din mediul de afaceri românesc.

Pentru a afla toate informațiile privind criteriile de eligibilitate și metodologia de evaluare a planurilor de afaceri, consultați documentele disponibile AICI.

*Proiectul „FII T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili” este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 -2013 și este implementat în regiunile București – Ilfov și Sud-Vest.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter