Hot Now

A opta ediție a Conferinței Naționale HR Club: HRevolution

06 09 2012, Portal HR , Comenteaza, 2.951 afisari

Cea mai importantă conferință a anului din domeniul resurselor umane este organizata de HR Club (Asociația profesioniștilor în resurse umane din România) în data de 31 octombrie 2012, la hotel Radisson Blu din București.

Conferința HRevolution este dedicată profesioniștilor de resurse umane, dar și managerilor preocupați de clădirea unor relații de afaceri bazate pe încredere și de indicatori de performanță ai afacerii adaptați contextului dinamic și complex în care organizația își desfășoară activitatea. La HRevolution, cea de a opta ediție a conferinței naționale HR Club, sunt invitați speakeri internaționali apreciați în toată lumea care vor prezenta strategii de management inovatoare și metode noi de abordare a activităților pentru a maximiza performanța, cu multe exemple concrete și instrumente practice.

Agenda evenimentului cuprinde 2 sesiuni plenare și 4 workshop-uri desfășurate în paralel, CEO Power Dinner și HRevolution Expo – un beneficiu suplimentar în cadrul conferinței, expoziția cu furnizori de servicii se desfășoară în cele 2 zone de coffee break, unde participanții vor putea întâlni noi furnizori și vor afla despre servicii, instrumente sau inovații din piață.

Fie că suntem antreprenori, manageri, specialiști într-un anumit domeniu, consultanți sau lucrăm în vânzări, căutăm să avem cu cei din jur relații de incredere! Unul dintre speaker-ii principali ai Conferinței este Charles Green, autor și expert în construirea relațiilor de afaceri bazate pe încredere.  În discursul pe care îl va susține în cadrul Conferinței, “Trust me, I’m from HR”, Charles Green demontează procesul câștigării încrederii, analizează fiecare componentă, apoi le reunește pentru a oferi un model de recomandări practice și verificate. Totul se bazează pe o experiență de peste 20 de ani în consultanță, pe exemple clare și povestiri interesante.

Bjarte Bogsnes, apreciat speaker internațional, cu o lungă carieră atât în finanțe cât și în HR ne împărtășește din secretele implementării modelului de management „Beyond Budgeting” la Statoil – cea mai mare companie scandinavă, cu operațiuni în 36 de țări și o cifră de afaceri de 90 de miliarde de dolari. Sesiunea cuprinde multe exemple concrete din acest studiu de caz cu rezultate fabuloase.

Și în cadrul workshop-urilor vor fi discutate cele mai importante subiecte din domeniul resurselor umane în 2012:

Workshop 1: Employee Feedback in the Digital Era: Social Media Case Studies from Unilever, Michael Silverman – Managing Director al Silverman Research

Workshop 2: Business Development Based on Trust, Charles Green – Fondator si CEO, Trusted Advisor Associates

Workshop 3: Strategic People Planning, Ruxandra Stoian – Partener, PricewaterhouseCoopers Russia

Workshop 4: în curs de confirmare

Mai multe detalii cu privire la agenda si speakeri gasiti pe pagina evenimentului.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În perioada 2-6 martie, Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) pregătește cea de-a IX-a ediție a proiectului Spring IT. SiSC este cea mai veche organizație studențească din Academia de Studii Economice din București, care a realizat peste 200 de proiecte, desfășurate cu succes, în decursul a 23 de ani de […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter