Hot Now

Access MBA online: 6 iulie 2020

04 06 2020, Portal HR , Comenteaza, 333 afisari

Cum ar trebui să abordeze universitatea ta competiția în prezent și pe termen lung?

Participă la evenimentul online gratuit, organizat de Access MBA pe 6 iulie. Discută, în cadrul unor conferințe video, cu reprezentanții școlilor de afaceri de top pentru a găsi școala la care visezi și demonstrează-ți abilitățile pentru admitere.

În articolul său recent despre capacitatea de adaptare rapidă a universităților, Dr. Nita Temmerman, președintele a două consilii academice universitare, profesor invitat și consultant al mai multor universități, a evidențiat potențialele soluții pentru provocările cu care se confruntă actualmente instituțiile de învățământ superior.

Instituțiile care vor reuși să integreze rapid aceste soluții în strategia lor de recrutare pot obține un avantaj competitiv imediat.

Competiția este în creștere

Dr. Temmerman a subliniat existența unui număr impresionant de universități care oferă în prezent învățământ de înaltă calitate studenților din toată lumea. Viitorii studenți au acum la dispoziție o varietate mare de programe de studii și pot opta pentru universități amplasate mai aproape de locuințele lor, dar care, totodată, se bucură de o reputație bună. Ce pot face furnizorii de învățământ superior în asemenea condiții?

Soluția

Unele universități au implementat deja o strategie bună de atragere și reținere a candidaților — oferirea unor burse de studii suplimentare. Viitorii studenți ai școlilor de afaceri au nevoie de asigurări că vor obține un randament excelent al investițiilor. Acordarea sprijinului financiar pentru învățământ în afara țării este o altă modalitate potrivită de a atrage și susține potențialii candidați.

Tehnologia este atractivă

Creșterea popularității soluțiilor de învățământ online — chiar și înainte de epidemia Covid‑19 — este perfect explicabilă. După cum a remarcat Dr. Temmerman, studenții care locuiesc în zone îndepărtate, cei care sunt angajați cu normă întreagă, precum și cei care au angajamente de familie sau afecțiuni medicale, din cauza cărora nu pot frecventa regulat cursurile în incinta universității, preferă opțiunile flexibile de învățământ. „Instituțiile care oferă atât cursuri cu prezență, cât și cursuri online au devenit opțiuni mai atractive”, a adăugat autoarea.

Totodată, menținerea calității înalte a resurselor de învățare online poate constitui o sarcină dificilă pentru instituțiile de învățământ universitar. Tehnologiile utilizate pentru oferirea acestor resurse joacă un rol esențial.

Soluția

Dacă universitatea ta ar vrea să ofere opțiuni flexibile de studii și după reducerea crizei provocate de Covid‑19, aceasta trebuie să ia în considerare și să implementeze următorii trei factori:

  • Mecanisme robuste de asigurare a calității
  • Personal calificat care să elaboreze resursele de învățământ online
  • Sprijin profesional adecvat pentru personal

Învățarea este un proces continuu

În prezent, peisajul de afaceri, progresul tehnologic și piața muncii în ansamblu evoluează mai rapid ca oricând. Astfel, angajatorii caută profesioniști cu un set actual de abilități, care pot da dovadă de adaptivitate și sunt gata să învețe în permanență.

Așadar, nu este surprinzător faptul că potențialii studenți au nevoie de asigurări că diploma pe care o vor obține are valoare practică și că le va putea asigura un loc de muncă pe viitor. Totodată, un număr tot mai mare de candidați sunt interesați de dezvoltarea abilităților „în funcție de necesități” sau de cursuri de pregătire rapidă.

Soluția

Furnizorii de învățământ superior vor fi nevoiți să elaboreze noi „mecanisme de acordare de credite și parcursuri ireproșabile de obținere a calificărilor”, a explicat Dr. Temmerman. „Acest lucru va deschide oportunități de învățare cu adevărat utile de-a lungul carierei.

Există și alte strategii în care poate investi universitatea ta pentru a spori relevanța și eficacitatea programelor de studii pe care le oferă. De exemplu, este oare implicat în elaborarea programului de studii un număr suficient de experți ai sectorului respectiv, care pot asigura o abordare foarte practică și orientată către necesitățile reale ale întreprinderilor? „Un asemenea parteneriat productiv poate garanta furnizarea cunoștințelor și abilităților constructive de primă linie”, a adăugat Dr. Temmerman.

#staysafe și explorează o varietate mare de programe MBA de top.  Pe 6 iulie, explorează programele MBA internaționale de top, de la tine de acasă.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter