Hot Now

Află cum poţi depăşi ‘’tavanul de sticlă’’ pe 29 mai 2013 alături de coach Mihai Stănescu

16 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.262 afisari

Mihai Stănescu, unul dintre cei mai importanţi şi mai experimentaţi specialişti în coaching din România, lansează o serie de sesiuni publice de coaching pentru toţi cei care doresc să lucreze cu un “antrenor” profesionist, dar nu au avut acces până acum la unul. “Serile de coaching” sunt singurele întâlniri informale de acest gen deschise publicului larg din România şi îşi doresc să demonstreze tuturor modul de funcţionare şi beneficiile acestui tip de dezvoltare personală şi profesională.

Ediţia din 29 mai 2013 este centrată pe ‘’Cum să depăşeşti <tavanul de sticlă>?’’ sau cum îţi continui dezvoltarea ta după ce ţi-ai atins nivelul optim., iar locul de întâlnire este Grand Café Van Gogh (Str. Smârdan nr. 9, vis-à-vis de BNR ).

Indiferent dacă eşti abia la începutul carierei sau eşti deja un profesionist de succes, ‘’tavanul de sticlă’’(glass ceiling) constituie ‘’bariera nevăzută’’ care te ține din creșterea-ţi organică înspre treptele superioare ale scării ierarhice, neţinându-se cont de calificările sau realizările tale. Aşadar ascensiunea profesională sau personală este privită ca un turn cu trepte la capătul căreia se poate vedea cerul senin şi nenumăratele posibilități. Ȋnsă ceea ce nu știi este că tavanul este de sticlă, iar treptele lipicioase. Nu împiedică visarea, dar o fac irealizabilă. Pe moment.

Ştii să te automotivezi? Cum treci de la vise la obiective? Ştii să îţi faci un plan realist, dar să îţi monitorizezi obiectivele? Eşti pregătit să alegi dintre rezultatele acţiunilor tale?

 “Antrenamentul” de seară, personal sau profesional, va incepe in 29 mai, de la orele 18.00 pana la 21.00, având caracterul unei întâlniri bazate pe o structură dialogală informală, centrată pe subiecte des întâlnite în viaţa personală şi profesională a tuturor, luând însă în considerare preocupările punctuale ale participanţilor. Ghidat de coach Mihai Stănescu, întâlnirea constituie o experienţă care te va ajuta să găseşti răspunsul la orice fel de întrebări şi să ai rezultate pe care să le simţi imediat în viaţa ta, a business-ului pe care îl conduci sau a companiei în care activezi.

Mai multe detalii despre “Seara de Coaching” poti afla de aici sau scriind un mesaj la adresa evenimente@mihaistanescu.ro.

Mihai Stănescu are o experienţă profesională de peste 10 ani şi peste 4.500 de ore de executive & business coaching, materializate prin proiecte individuale şi de echipă implementate în peste 100 de companii de diferite mărimi şi din diferite industrii, atât româneşti, cât şi multinaţionale. Unul dintre primii coach-i profesionişti din România, Mihai Stănescu este membru al Federaţiei Internaţionale de Coaching (ICF), al European Mentoring & Coaching Council (EMCC) şi membru fondator al Asociaţiei Române pentru Coaching (ARC).

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter