Hot Now

Angajatori de TOP: 23-24 martie 2018, București  

21 03 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.395 afisari

Săptămâna aceasta, vineri și sâmbătă, pe 23-24 martie la Sala Palatului, are loc Angajatori de TOP, cel mai mare eveniment de carieră. Ediția cu numarul 24 va reuni 130 de companii şi peste 6000 de oportunităţi de carieră.

Cei care sunt în căutarea unui job se pot înscrie gratuit pe https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/angajatoridetop/bucuresti şi pot participa la eveniment în baza CV-ului tip BarCode pe care îl pot descărca din contul lor de pe www.hipo.ro Accesul la eveniment este gratuit şi va fi permis vineri, 23 martie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbătă, 24 martie, în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului. 

Vineri și sâmbătă, în cadrul târgului de carieră Angajatori de TOP vor fi deschise peste 6000 de oportunităţi de carieră. 10% dintre joburi sunt deschise candidaţilor cu peste 3 ani experienţă, 18% persoanelor cu 1-3 ani experienţă, 66% sunt joburi pentru candidaţii entry-level, iar 6% sunt poziţii în cadrul programelor de internship. Companiile prezente la Angajatori de TOP au deschise și poziții de middle management, 58% dintre angajatori au astfel de oportunități de carieră. Pentru aceste poziții, companiile vor recruta candidați care dețin abilități de coordonare a unei echipe: Team Leader, Project Manager, Area Sales Manager, Retail Manager, Business Development Manager, Division Manager sunt câteva dintre joburile pe care le vor avea deschise.

Indiferent de nivelul de experienţă sau domeniul de activitate, în cadrul evenimentului candidaţii au posibilitatea să aplice la o diversitate de oportunităţi, în domenii precum: Contabilitate – Finante, Customer-Support, Inginerie, IT Software, Consultanță, Resurse Umane, Telecom, Vânzări, Controlul calității, Marketing, etc. În privința diversității programului de lucru, majoritatea companiilor au poziții full time (92%), însă sunt companii care au deschise joburi care presupun un program de lucru flexibil: 39% sunt joburi part-time, 39% sunt joburi pe o perioadă determinată și 26% work from home. Oferta companiilor este variată și din punct de vedere geografic. Pe lângă pozițiile deschise în București, companiile prezente la Angajatori de TOP au planuri de relocare în oraşe precum: Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Brașov, Craiova, Ploiești.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, nevoia de recrutare a crescut, iar accentul este atât pe recrutarea de profesioniști, dar și de tineri absolvenți și persoane entry-level. În privința acoperirii pozițiilor deschise, dezechilibrul actual dintre numărul scăzut de candidați cu un anumit profil și numărul mare de oportunități de carieră determină dificultăți în recrutare. Pentru 29% dintre companiile prezente la Angajatori de TOP, pozițiile pentru care întâmpină dificultăți în procesul de recrutare sunt cele adresate candidaților senior, 29% dintre acestea au spus că întâmpină dificultăți pentru pozițille middle-level, iar 41% au afirmat că pozițiile entry-level sunt cele care le ridică dificultăți.

Ediția aceasta cei care sunt in cautarea unui job au câteva motive întemeiate să participe la eveniment:

  • Dimensiunea evenimentului: numărul și diversitatea companiilor prezente. 130 de companii cu planuri de recrutare în domenii de activitate diverse de la IT & Telecom, Servicii și BPO, Finanțe-Bănci, FMCG, Retail, Inginerie & Automotive, Logistică, Audit & Taxe, Marketing vor fi prezente la Angajatori de TOP București.
  • Peste 6000 de joburi pentru toate nivelurile de experiență;
  • Sesiuni de dezvoltare profesională și personală: peste 35 de workshopuri și conferințe. În funcție de aria de interes, cei care vor participa la eveniment pot alege dintr-o multitudine de tematici, susținute de traineri din companii, manageri de departamente sau chiar CEO. Câteva dintre subiectele abordate sunt: Unbottle your potential: How to build a career in FMCG, Hard & soft skills that will get you hired, Machine learning & Artificial Intelligence Conference, Internet of Things & Automotive, Let’s talk career! Behind the hiring process, Be more than a candidate, create your personal brand!, Learn IT! Participarea la workshopuri şi conferinţe este gratuită, iar programul și detalii despre sesiuni pot fi găsite aici: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/angajatoridetop/bucuresti/conferinte_seminarii;
  • Sesiuni gratuite de consiliere în carieră. La standul CV Experts vor fi prezenți 4 specialişti cu vastă experiență în recrutare, care vor oferi candidaților recomandări cu privire la modalitatea de redactare a CV-ului și sfaturi despre cum să treacă cu succes de procesul de recrutare;
  • Zonă special amenajată unde vizitatorii își pot face gratuit o poză profesională pentru CV sau LinkedIn. Poza inserată în CV sau pe profilul de LinkedIn poate fi acel detaliu care face diferența. Specialiștii în recrutare recomandă evitarea pozelor tip buletin, pozele din concedii sau din alte contexte sociale. Pot fi situații în care alegerea nepotrivită a pozei îi determină pe recrutori să nu mai citească informațiile despre experiența și despre studiile candidatului. Pentru a evita astfel de situații, în cadrul Angajatori de TOP, candidații au posibilitatea să își facă o poză profesională la etajul 2, în cadrul unui studio photo special amenajat.

O parte dintre angajatorii care pot fi întâlniţi vineri și sâmbătă la Sala Palatului sunt: Accenture, Adecco, Allianz Technology, AMAZON, AMOMA.com, Auchan, Automatic Data Processing (ADP) Romania, Avira, Baneasa Shopping City, BCR, BearingPoint România, Bitdefender, Blue Projects, British American Tobacco, Carrefour România, Comdata Group România, Competence Call Center, Computer Generated Solutions România, Concentrix, DB Global Technology, DB Schenker SSC, DXC Technology, ENGIE, Ericsson, Euromaster, EY România, Federal Mogul, FEV ECE Automotive, FINASTRA, G2-Travel, Genpact, Grup Renault România, Harman, Henkel, Hewlett Packard Enterprise – HPE (România), HP Inc, Huawei, IKEA, Ipsos, JTI România, Kaufland România, Kellogg’s, Leroy Merlin, Lidl România, McDonald’s in Romania, Michelin România, Microsoft, Nestle, Nobel, Noriel, Oracle, P&G România, Peek & Cloppenburg, PepsiCo, Philip Morris România, Photo Hotel, Playtika, Pro Credit, Raiffeisen Bank, Randstad România, Romfracht, Schneider Electric, Secure Works, SNC Lavalin, Societe Generale European Business Services, Stefanini, Stericycle România, TBI Bank, Team Extension, Teleperformance, TELUS International Europe, Total Global Services Bucharest, TTTech Development România, UniCredit Business Integrated Solutions, Veeam Software, WALTER GROUP Austria, Winarrow, Wipro Automotive Excellence Center, Wipro LTD, WNS Global Services România.

 

Adauga comentariu

Cele mai noi

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii

Cisco a anunțat un nou portofoliu de soluții axate pe continuitatea afacerii, în cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020. Trăim într-o lume incertă, de aceea continuitatea operațională a devenit un obiectiv major pentru companii. Conform celui de-al cincilea studiu PwC COVID-19 CFO Pulse Survey în rândul […]

Detalii

Printre problemele ridicate în ultima vreme printre angajați și contabili a fost chestiunea diminuării numărului de zile de concediu de odihnă la care are dreptul un salariat, în contextul în care a stat o perioadă de timp în șomaj tehnic – în unele sectoare de activitate, unde sunt încă restricții, sunt salariați care încă se […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter