Hot Now

Antreprenorii din București vor să afle de la cei mai buni specialiști din lume cum să-și construiască o strategie de business câștigătoare

19 11 2015, Portal HR , Comenteaza, 1.457 afisari

Peste 36% din antreprenorii din București și zona de sud a României afirmă că și-ar dori să afle de la cei mai buni lideri din domeniu cum să realizeze o strategie de succes, să dezvolte un plan marketing (33%) și să își perfecționeze arta negocierii (31%). În opinia lor, cele mai promițătoare domenii de dezvoltare sunt IT&C (85%), agricultura (61%) și dezvoltarea software (60%).

Antreprenorii din București și zona de sud a României consideră că dezvoltarea și motivarea personalului reprezintă principala problemă cu care se confruntă în acest moment, arată un studiu realizat de Business Days România, elaborat în perioada octombrie-noiembrie pe un eșantion de 230 de antreprenori și manageri din București și orașele din împrejurimi. Întrebați “Care sunt principalele probleme cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiune?” participanții la studiu au indicat dezvoltarea și motivarea personalului ca fiind cel mai important domeniu. În plus, oamenii de afaceri din regiune acuză birocrația excesivă, sistemul stufos de taxare și impredictibilitatea fiscală ca fiind cele mai mari provocări la adresa afacerii lor.

Alte probleme cu care se confruntă antreprenorii din zonă sunt taxarea și fiscalitatea, brandingul și setarea strategiei. În ceea ce privește așteptările oamenilor de afaceri de la administrația centrală, doar 27% din respondenți au afirmat că acestea sunt “foarte mari”. În același timp, antreprenorii au apreciat că implicarea autorităților locale în susținerea afacerilor din regiune este foarte slabă (38%).

Antreprenorii chestionați consideră că domeniile în care regiunea de sud a țării poate performa sunt IT&C (85%), agricultura (61,9%), industria software (60,3%), serviciile (58,7%) și turismul (46%). Studiul Business Days România mai dezvăluie că cei mai importanți factori pentru succesul unei afaceri sunt echipa, inovația și networking-ul.

“Antreprenorii din zona de sud a României caută soluții pentru dezvoltarea afacerii lor în condițiile în care provocările de la nivelul administrației pot încetini ritmul de creștere al afacerii lor. În acest sens, sfaturile, modelele de succes și sesiunile de networking îi ajută să găsească cea mai bună cale spre succes. Credem că experianța altor antreprenori este cât se poate de utilă pentru cei care sunt hotărâți să ăși urmeze visul și au ambiția de a merge mai departe”, a declarat Laszlo Pacso, fondator și coordonator Business Days.

Anul acesta, evenimentul București Business Days va avea loc în perioada 8-9 decembrie 2015 la Willbrook Platinum. Înscrierile pentru toți cei care vor să participe sunt deschise, în limita locurilor disponibile. Detalii şi înscrieri găsiți aici. La eveniment vor fi prezenți peste 1.000 de antreprenori și manageri din toate regiunile României.

Din temele conferinței București Business Days menționăm: “Criza resurselor umane și modul în care vor influența tendințele de pe piața de muncă. Evoluția economiei globale”. Workshop-urile vor avea teme precum “Arta deciziilor în condiții de incertitudine și schimbare”, “Managementul timpului și tehnici de organizare”

Începând de anul acesta platforma Business Days organizează Gala Business Days, eveniment în cadrul căruia vor fi premiate acele companii, antreprenori și manageri din spatele lor care s-au remarcat la următoarele capitole: performanta, excelența, inovația și impactul social.

Peste 300 de oameni din elita mediului de business din România vor lua parte la Gala Business Days.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii

Cisco a anunțat un nou portofoliu de soluții axate pe continuitatea afacerii, în cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020. Trăim într-o lume incertă, de aceea continuitatea operațională a devenit un obiectiv major pentru companii. Conform celui de-al cincilea studiu PwC COVID-19 CFO Pulse Survey în rândul […]

Detalii

Printre problemele ridicate în ultima vreme printre angajați și contabili a fost chestiunea diminuării numărului de zile de concediu de odihnă la care are dreptul un salariat, în contextul în care a stat o perioadă de timp în șomaj tehnic – în unele sectoare de activitate, unde sunt încă restricții, sunt salariați care încă se […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter