Hot Now

ASOCIAȚIA ROMÂNĂ A AGENȚILOR DE MUNCĂ TEMPORARĂ a devenit ASOCIAȚIA FURNIZORILOR DE SERVICII DE RESURSE UMANE

09 09 2020, Portal HR , Comenteaza, 264 afisari

Începând cu acest an, Asociația Română a Agenților de Muncă Temporară (ARAMT) devine Asociația Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU). Schimbarea are ca principal scop extinderea ariei de activitate a asociației în zona serviciilor din domeniul resurselor umane, adiacente celor de muncă temporară.

Fondată de cei mai mari jucători de pe piața serviciilor de resurse umane din România, AFSRU își propune flexibilizarea condițiilor de acces pe piața muncii și crearea de noi locuri de muncă, în contextul în care România are în acest moment cea mai mică rată a contractelor de muncă temporară din Europa și se confruntă cu provocări foarte diverse în zona serviciilor de resurse umane, mai ales în contextul special generat de pandemia COVID-19.

„Ne dorim să continuăm dialogul constructiv cu partenerii sociali și autoritățile de reglementare, demarat și dezvoltat cu succes în ultimii 10 ani de către ARAMT și, de asemenea, să conlucrăm la modernizarea continuă a legislaţiei în domeniul muncii temporare, al plasării forței de muncă, al prestării serviciilor de salarizare, de administrare personal, de pregătire profesională și al altor servicii externalizate, în contextul noilor realități din piața muncii locală și internațională”, a declarat Bogdan Gabor, Președinte AFSRU.

AFSRU își dorește să se constituie într-un reper al pieței serviciilor de resurse umane, oferind Coduri de Bune Practici în domeniu și monitorizând activitățile de furnizare a serviciilor de personal, militând pentru menținerea unor standarde înalte de etică și profesionalism a operatorilor din această piață.

„Am demonstrat în timp că nu există mission impossible pentru Asociația noastră, reușind să găsim soluții chiar și pentru cele mai sensibile probleme, ca de exemplu implementarea GDPR, un subiect delicat pentru profesioniștii în Resurse Umane. Recent, am dezvoltat la nivelul Asociației un ghid de bune practici în GDPR, care propune reguli de implementare aliniate la practica internațională din domeniul în care activam„, a adăugat Președintele AFSRU.

„Ne dorim să implementăm noile trenduri europene în materie de salarizare și recrutare într-un demers de sincronizare și educare a pieței locale și, în același timp, să creștem continuu nivelul profesionaliștilor din industria noastră și al calității serviciilor oferite”, a argumentat Bogdan Gabor.

La fel și în ceea ce privește serviciile de payroll, Asociația a dezvoltat un grup specializat de dezbatere și analiză care discută ultimele noutăți în domeniu, analizează în timp real noile propuneri legislative și oferă puncte de vedere și luări de poziție autorităților competente.

Dezvoltarea și armonizarea în noul context a tuturor serviciilor de resurse umane în acord cu necesitățile pieței muncii, asteptările candidaților și schimbările legislative sunt, pentru membrii AFSRU, o preocupare constantă ce implică o activitate susținută ce are la baza o experiență profesională validată în practică.

„Cel mai mult valorizez comunitatea care s-a creat în AFSRU, deschiderea de a discuta și a găsi soluții împreună, în special în acest an provocator pentru toate industriile”, a declarat Sorina Donisa, CEO APT Prohuman România și membru fondator al ARAMT/AFSRU.

„Fie că sunteți la început de drum în domeniul serviciilor de resurse umane sau sunteți o companie în plină dezvoltare în România, AFSRU este mediul în care puteți să vă îmbogățiți cunoștințele legate de piața de resurse umane, cunoștințe necesare în creșterea business-ului. De asemenea, aveți ocazia să contribuiți la dezvoltarea pieței muncii în România alături de cei mai mari jucatori în resurse umane. AFSRU este o comunitate necesară, mai ales într-un mediu atât de dinamic în care informația și dialogul cu specialiștii este esențial pentru cea mai bună înțelegere a industriei HR”, a continuat Sorina Donisa.

„Îi așteptăm alături de noi pe toți cei interesați să sprijine acest demers de consolidare și profesionalizare a comunității furnizorilor de servicii de resurse umane din România”, a concluzionat Bogdan Gabor.

Cele 16 companii care fac parte în acest moment din AFSRU, respectiv principalele agenții de muncă temporară și de servicii de resurse umane din România sunt, în ordine alfabetică: Adecco România, APT Prohuman, Best Personal Services, Gi Group, Health Media International, HRP Leasing, Human Resources Specialists, Human Solutions, Humangest, Lugera, ManpowerGroup România, Professional, Smartree România, Quanta România, Work Support Agency și 3 minutes job.

Membrii AFSRU derulează circa 70% din activitățile de muncă temporară din România, înregistrând la finele anului 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 405 milioane de euro .

Adauga comentariu

Cele mai noi

Apărută de curând la Publica, cartea Catalizatorul de Jonah Berger se adresează tuturor celor care doresc să catalizeze schimbarea. Ea oferă un solid mod de gândire și o varietate de tehnici care pot să conducă la rezultate extraordinare. Fie că încercați să schimbați o persoană, să transformați o organizație ori să schimbați modul în care […]

Detalii

45 de studenți proveniți din centrele universitare Galați, București, Brașov, Iași, Constanța, Craiova și Cluj-Napoca au promovat, cu succes, cea de-a noua ediție a Școlii de Vară organizată de LIBERTY Galați. Timp de 10 săptămâni, studenții au fost angajați cu drepturi depline și au lucrat alături de mentori (specialiști din cadrul Combinatului) pe proiecte reale, […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de carieră din România, Angajatori de TOP care se va desfășura exclusiv în mediul online, pe platforma Hipo.ro. Cu o notorietate de 15 ani pe piața de referință, evenimentul de carieră se adresează tuturor candidaților care se află în căutarea unui loc de muncă în această toamnă, […]

Detalii

Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED” În perioada 23 – 24 septembrie 2020, BusinessMark are plăcerea să vă invite la „HR UNCOVERED”, eveniment online în cadrul căruia se va discuta despre schimbările prin care organizațiile și departamantele de […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter