Hot Now

“Bright Talks in Difficult Times” – ediția 6, organizată de Revista CARIERE și EY România, Vineri 22 mai, între 11:30-12:30

20 05 2020, Portal HR , Comenteaza, 317 afisari

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 22 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „CEO’s perspective: the wind of change” – cea de-a șasea ediție din seria “Bright Talks in DifficultTimes”.

În contextul dinamic actual generat de criza sanitară (COVID-19), organizațiile trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din perspectiva resurselor umane. Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri. 

Alături de invitații din această saptămână:

  • Gabriela Bereș – Director Regional Europa Centrală și de Est în grupul Puratos
  • Lucia Costea – Managing Partner și cofondator Secom®
  • Ioan Iacob – Managing Partner, Qualitance

Moderator: Horațiu Cocheci, Director People Advisory Services, EY România

Vom purta discuții pe următoarele teme:

  • managementul de criză; încotro ne îndreptăm acum și ce trebuie să avem „în bagaje” în această călătorie plină de neprevăzut
  • așteptările pe care le avem de la departamentul de resurse umane
  • cum funcționează guvernanța organizației de mâine.

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română.

Pentru participarea la eveniment vă rugăm accesați pagina evenimentului, unde veți găsi toate detaliile despre temele și vorbitorii acestei ediții și puteți adresa întrebări în avans pentru invitați https://revistacariere.ro/eveniment-cariere/bright-talks-in-difficult-times-6/.

Participarea la eveniment este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov (andra.zikov@cariereonline.ro) și Laura Manciu (laura.manciu@cariereonline.ro).

Adauga comentariu

Cele mai noi

Majoritatea angajaților români (84%) consideră că pandemia COVID-19 le-a afectat parțial sau chiar mult parcursul profesional și doar 2% au afirmat că a avut un aport pozitiv, potrivit unui sondaj realizat de Dora, robotul de recrutare, și prezentat în cadrul unui webinar organizat de PwC România, Happy Recruiter și Școala Informală de IT. Cei mai […]

Detalii

Munca la distanță poate deveni alternativa programelor de mobilitate internațională (cum ar fi relocarea în alt oraș sau altă țară) în cazul pozițiilor care o permit, poate genera economii de costuri pentru companii și poate debloca noi surse de talente, potrivit sondajului ”Remote work policies – Why leading companies are opting in” realizat de PwC […]

Detalii

În ciuda eforturilor concentrate de ani de zile, doar 37% dintre companii reușesc să realizeze valoarea maximă așteptată din investițiile lor în cloud, o creștere de doar 2%, față de acum doi ani, conform celui mai recent studiu Accenture. Raportul, intitulat „Sky High Hopes: Navigating the Barriers to Maximize Cloud Value”, are la bază un […]

Detalii

Productivitatea angajaților a crescut de la implementarea muncii de acasă, arată circa 30% dintre companiile respondente ale Raportului HR Barometru, realizat de PwC România în luna octombrie, în timp ce 44% spun că a rămas constantă. Dintre respondenții care au menționat creșterea productivității, 76% spun că principalul factor care contribuie la această evoluție este majorarea […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter