Hot Now

Cardul Ticket Restaurant® de la Edenred, singurul tichet de masă electronic acceptat în toate marile rețele comerciale din România

01 08 2016, Portal HR , Comenteaza, 5.303 afisari

Cardul Ticket Restaurant emis de Edenred este singurul tichet de masă electronic cu care se poate plăti în toate marile rețele comerciale din România.

Începând cu data de 1 august, Lidl și Unicarm vor accepta plăți cu tichetele electronice de la Edenred, alăturându-se rețelei de magazine afiliate Ticket Restaurant card, cea mai dezvoltată din România.

Edenred este lider detașat al pieței tichetelor de masă electronice, cu peste 120.000 de carduri Ticket Restaurant® emise în perioada octombrie 2015 – iulie 2016.

În prezent, toate lanțurile mari de hypermarketuri și supermarketuri acceptă plata cu cardul Ticket Restaurant®, emis de Edenred, Retailerul german Lidl acceptă în premieră plățile cu tichete de masă electronice. Lidl are o rețea de 196 magazine în Romania și este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine de tip discount din Europa prin aplicarea politicii unui raport calitate-preț foarte ridicat.

Alături de cardul Ticket Restaurant®, Lidl acceptă deja la plată și tichetele de masă clasice Ticket Restaurant®, tichetele cadou Ticket Cadou® și cardurile cadou Compliments® emise de Edenred Romania. De asemenea, la Lidl pot fi utilizate și tichetele sociale Ticket Asist® și Ticket Junior® emise de Edenred, acestea fiind singurele tichete sociale acceptate de retailer.

Cardurile de masă Ticket Restaurant® au cea mai dezvoltată rețea de acceptare

Cardurile de masă Ticket Restaurant® de la Edenred pot fi utilizate în cea mai dezvoltată rețea la nivel național, formată din toate lanțurile de hypermarketuri și supermarketuri, dar și din magazine alimentare de proximitate.

Se poate plăti cu cardurile Ticket Restaurant® la Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Lidl, Mega Image, Shop & Go, Penny Market, XXL, Profi, Selgros Cash & Carry, Real, dar și în zeci de restaurante, pizzerii și fast food-uri, cum ar fi McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Salad Box, Oro Toro by Osho, Chopstix, Paul, Luca, Li-Wu, Presto Pizza, Dristor, Zao, Bucate pe roate, City Grill, La Mama, Domino’s Pizza, Calif, Lunch Box, TrickShot și multe altele.

„Prin extinderea rețelei de acceptare a cardurilor de masă Ticket Restaurant®, care acoperă întreg teritoriul țării, respectăm promisiunea făcută clienților noștri. Tichetele de masă sunt un pilon de bază în programele de beneficii extra-salariale, iar rețeaua de acceptare joacă un rol cheie în asigurarea unui grad mare de satisfacție în rândul utilizatorilor”, declară Dana Sîntejudean, Director General Adjunct al Edenred Romania.

Peste 1 milion de angajați din 35.000 de companii folosesc tichetele și cardurile emise de Edenred în România. Tichetele de masă electronice (cardurile de masă) sunt înca o noutate în România, fiind lansate în octombrie 2015. Cardurile de masă au aceleași facilități și reglementări fiscale ca și tichetele clasice, pe hârtie, dar aduc avantaje suplimentare precum eliminarea distribuției lunare a tichetelor de masă către angajați, simplificarea rambursării tichetelor de către comercianți și flexibilitate în cheltuire pentru angajați.

Grupul Edenred are la nivel internațional 26 de milioane de utilizatori ai cardurilor emise. Cu un volum emis de peste 18.3 miliarde de euro anual la nivel mondial, din care 65% în format electronic, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite de beneficii.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Asociaţia The Social Incubator lansează platforma vocaţională  www.bunincariera.ro cu scopul de a ajuta tinerii cu vârsta cuprinsă între 16-24 ani să își aleagă cariera potrivită. Bun în Carieră pune la dispoziţia tinerilor teste vocaționale, sesiuni de consiliere şi mentorat online, gratuite, pentru valorificarea potenţialului propriu şi informaţii despre paşii necesari traseului educațional și profesional, în funcție […]

Detalii

Programul FUTURE – Construiește cu pasiune susținut de compania internațională Vertiv este unul dintre inițiativele ce au reușit cu succes să se replieze în timp record și să livreze, gratuit, un program complex de #EducatieAltfel pentru 40 de studenți și 15 profesori din mediul universitar. „Adaptabilitatea a fost prima competență soft pe care am activat-o […]

Detalii

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter