Hot Now

Career Shadowing by cv30 – hot trend în materie de Employer Branding

06 06 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.286 afisari

Career Shadowing by cv30 este un program de orientare în carieră pentru tinerii aflați la început de drum și se adresează companiilor curajoase care vor rezultate în promovarea imaginii de angajator. Prin intermediul Career Shadowing, studenții merg în companii timp de o zi și explorează viața la birou și mediul de lucru. Aceștia au oportunitatea de a petrece timp alături de profesioniști din domeniul lor de interes, dar și posibilitatea de a fi recrutați apoi.

Career Shadowing este o campanie de employer branding integrată, care scoate în evidență imaginea de angajator, atât în mediul offline, prin prezența tinerilor direct în sediul companiei, cât și online, prin conținut video și foto care reprezintă angajatorul și îi spune povestea.

Conceptul acestei campanii de employer branding a plecat de la misiunea cv30, aceea de a conecta studenții și companiile, care până acum s-a tradus prin intermediul cv30.co, unde angajatorii sunt prezentați interactiv, prin intermediul pozelor din birouri, cu echipa, și interviurilor video cu reprezentanții companiei, generând astfel credibilitate și autenticitate în rândul candidaților.

Career Shadowing este despre interacțiunea dintre reprezentanții companiei și tinerii interesați de o carieră în cadrul organizației respective. Ce se întâmplă în cadrul Career Shadowing:

  • Echipa cv30 selectează studenți care corespund profilului de interes pentru a petrece o zi alături de echipa angajatorului și a fi expuși la mediul de lucru în care ar putea să își desfășoare activitatea;
  • Întregul eveniment este documentat în format foto – video;
  • Studenții participanți petrec timp alături de reprezentanții companiei și sunt implicați în activitățile de zi cu zi;
  • Echipa de digital a cv30 promovează această experiență împreună cu studenții participanți, online, pe Social Media (Facebook, Instagram), bloguri, direct emailing, astfel încât imaginea de angajator să fie promovată către tinerii cu profilul căutat;
  • Echipa de content a cv30 scoate în evidență așteptările participanților, deopotrivă studenți sau reprezentanți ai companiei, prin intermediul video-urilor „before & after”, comparând percepțiile pe care le au înaintea evenimentului și concluziile de la finalul acestuia.

 

„Beneficiile companiilor participante sunt multiple, printre care se numără următoarele: reprezentanții angajatorului influențează percepțiile studenților cu privire fie la mediul de lucru din cadrul companiei, fie la domeniul de interes; aceștia stau de vorbă cu studenții, fiind astfel în contact cu generația Millennials; atât studenții participanți, cât și noi, cv30, promovăm experiența lor din cadrul companiei timp de trei luni, în mediul digital.” Lavinia Vladu, Co-Founder @ cv30

Prima ediție Career Shadowing a avut loc la sediul Valoris Center, companie ce activează de peste 10 ani pe piața serviciilor de BPO. La Valoris, oamenii reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei, iar proiectul Career Shadowing a venit în sprijinul inițiativelor echipei de a cunoaște oameni îndrăzneți și curioși, care vor să afle mai multe despre cum este să lucrezi într-un call center și despre cum este atmosfera din birourile unei companii de BPO. Întreaga experiență este documentată aici: Career Shadowing Valoris Center

„Conceptul proiectului Career Shadowing ne-a plăcut încă de la început și suntem bucuroși că împreună cu echipa cv30 am reușit să le arătăm studenților care este cu adevărat atmosfera din cadrul companiei Valoris. Am decis să participăm la Career Shadowing pentru că este un demers educativ, care le oferă tinerilor posibilitatea de a înțelege cu adevărat ce înseamnă mediul de lucru și pentru că le permite să vadă exact cum se desfășoară activitatea din cadrul companiilor. Proiectul este o inițiativă frumoasă, un eveniment interactiv, care ne-a permis să ne apropiem de target-ul nostru.” Iulia Șomoiag, Specialist Marketing @ Valoris Center

Adauga comentariu

Cele mai noi
Alina Botica / Portal HR

Alina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]

Detalii

În perioada 11 – 22 septembrie 2023, a avut loc o nouă ediție a Școlii de Vară HR Club Next Gen. Programul a avut ca scop dezvoltarea profesională și personală a celor 12 participanți, printr-o abordare practică și interactivă. Rezultatul? Formarea unei noi generații de profesioniști HR de elită, care să înțeleagă și să poată […]

Detalii

39,4% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs declară că nu sunt mulțumiți de salariul lor, în timp ce 49,8% spun că este ok, dar s-ar putea și mai bine. Doar 10,7% nu au niciun motiv de nemulțumire din acest punct de vedere. Cu toate acestea, o eventuală renegociere salarială pare a fi o […]

Detalii

Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter