Cele mai bune rezultate de Customer Care au fost premiate de Romanian Contact Center Awards 2024
Romanian Contact Center Awards (RCCA) a ajuns la cea de-a 15 ediție, organizată de Marketing Insiders Group, unde a fost supusă atenției și dezbaterii subiecte de impact și interes, precum: autenticitatea în era „fake news”; viitorul personalizării interacțiunilor; mindfulness – noua superputere a momentului; relevanța capitalului uman în era roboților; impactul posturii în viața de zi cu zi; cele mai noi soluții software de inteligență de contact center (CCI) și AI generativ; cum recunoaștem, prevenim, și combatem burnout-ul la locul de muncă; experiența angajaților și nivelul de implicare – perspective multigenerație (Y, Z, Alpha) versus perspectiva ChatGPT; wellbeing-ul organizațional prin experiențe de tip gamification; principiile de acțiune ale filosofiei de leadership KAIZEN pentru business; direcții de problem solving, și instrumente de inteligență emoțională într-o lume incertă.
De peste două decenii, Marketing Insiders Group construiește și extinde platforme de dezvoltare și colaborare cu și pentru comunitatea europeană de customer service.
„La nivel global, 90% din companii își bazează businessul într-un fel sau altul pe front line. În timp ce leadershipul petrece doar circa 3% din timp în interacțiuni cu aceștia. 8 din 10 angajați din prima linie de contact cu clienții își dau demisia din nevoi emoționale care rămân neadresate. România are printre cei mai talentați și performanți specialiști de customer experience din lume, de la mic, la mare – de sus în jos. Ediția Romanian Contact Center Awards de anul acesta este despre pasiunea lor extraordinară, despre rezultate de excepție și leadership în timpuri incerte, și despre a identifica instrumente practice din ariile de inovație, cultură organizațională, și wellbeing, care să îi sprijine în activitatea de zi cu zi. Oamenii sunt fundamental buni dacă le dăm spațiu să fie, indiferent că vorbim de clienți sau agenți de customer service.”– MĂDĂLINA VILĂU, consultant multidisciplinar de CX, director general al Marketing Insiders Group.
Ca în fiecare an, Juriul Romanian Contact Center Awards 2024 a reunit lideri care aduc schimbare în jurul lor în fiecare zi, care inspiră la acțiune, și formează la rândul lor generații de lideri autentici: Mădălina Vilău – CX Advisor, R.C.C.A. Founder, Managing Partner @Marketing Insiders Group, Andreea Szilagyi Ph.D. – Leadership Coach, Career Counselor, University Lecturer @Politehnica University of Bucharest, Raluca Păduraru – CX Business Consultant, Leadership & Team Coach @Marketing Insiders Group, Edmona Popa – Business Consultant & Managing Director, și Mădălina Uceanu – Senior HR & Executive Search Consultant, Managing Partner @CareerAdvisor.
PREMIANȚII ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS 2024:
CATEGORIA “PEOPLE”
- “Excellence in Leadership Award”: Schneider Electric România – Paulina Chruszewska
- “Best Support Center Team Manager”: Samsung Electronics România- Florina Laura Radu
- “Best Team Manager – External”: Valoris Center – Anca Gabriela Boia
- “Customer Care Champion Award – External”: AscensosRomânia – Radu-Paul Nichiforov
- “Customer Care Champion Award – Internal”:Schneider Electric România – Tamara Popescu
- “Technical Support Champion Award”:Schneider Electric România – Carlos Miguel Pinto Vieira Jarni dos Santos
- “Support Champion Award”: Banca Comercială Română (BCR)- Steluța Nicoleta Pitu
- “Complaints Champion Award”: Samsung Electronics România- Oana Tănase
- “Complaints Management Award”: Allianz Partners – Andreea Bogatoniu
- “Passion for Customers”: Schneider Electric România – Zdenko Boric
- “Best Contact Center Team Manager”: Schneider Electric Romania România – Lytra Magdalini
- “Learning Champion Award”: Valoris Center – Cosmina Ezer
CATEGORIA “BRANDS”
- “Innovation in AI”: RepsMate
- “Best SMALL Internal Contact Center”: Pluxee România
- “Most Data Driven Contact Center”: eMag
- “Best Use of Customer Insights Award”: Samsung Electronics România
- “Tech Impact Award”: Banca Comercială Română (BCR)
- “Excellence in Learning & Development Award”: Allianz Partners
- “Best SMALL External Contact Center”: Samsung Electronics România
- “Best LARGE Internal Contact Center”: ING Bank România
- “Best MEDIUM Internal Contact Center”: BRD Groupe Société Générale
- “Best LARGE Support Contact Center”: eMAG
- “Best MEDIUM Support Contact Center”: Tazz by eMag
- “Best SMALL Support Contact Center”: TradeVille
- “Best Complaints Team”: Samsung Electronics România
- “Social Media Mastery Award”: eMag
- “Operational Efficiency Award”: Pluxee România
- “Best Workplace Award – Internal”: ING Bank România
- “Best Workplace Award – External”: Ascensos România
- “AI Insights Award”: RepsMate
CATEGORIA “PARTNERSHIPS”
- “Tech Innovator Award”: Mediatel Data & Autonet
- “External Impactful Collaboration Award”: Mediatel Data & Orange Business
- “Customer-First Partnership Award”: Ascensos România & Spectrum Brands
- “AI-Powered CX Award”: Mediatel Data & Regina Maria
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam