Hot Now

Cine sunt cei mai importanți directori de marketing din România

23 05 2018, Portal HR , Comenteaza, 876 afisari

Cei mai importanți directori de marketing sunt reuniți în Anuarul Directorilor de Marketing din România, o inițiativă Biz Agency, unică în piață.

Ajuns la a a IV-a ediție, anuarul este o radiografie a industriei, așa cum arată ea în 2018. Cartea realizată de echipa Biz reunește peste 150 de directori de marketing și evidențiază printre rânduri și portretul marketerului român.

Portretul profesionistului în marketing:

  • 75% dintrei cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
  • 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București
  • media anilor de experiență în domeniu este 14 ani
  • 39 de ani este vârsta medie a directorilor de marketing
  • 56% dintre cei care ocupă poziții de marketing au absolvit studii post universitare
  • 75% au urmat cursuri și traninguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu

 

Cei interesați pot achiziționa anuarul online de pe site-ul www.revistabiz.ro.

„Le vedem campaniile la TV, le cumpărăm produsele, dar știm foarte puține despre echipele de marketing care gestionează bugetele de publicitate. Anuarul prezintă oamenii din spatele strategiilor de marketing. Cu fiecare ediție ne propunem să îi cunoaștem mai bine pe acești oameni și să aflăm ce îi inspiră în viața profesională. Toate aceste informații ajută atât la educarea generațiilor următoare, cât și la consolidarea comunității oamenilor de marketing,” spune Marta Ușurelu, Managing Partner, Biz Agency.

Din carte nu lipsesc nici recomandările oamenilor de marketing despre lectura obligatorie în domeniu. Pe lângă ”clasicii industriei” – Al Ries, Jack Trout și Philip Kotler, recomandările includ multe nume noi și din noul val de autori de best sellers – Malcolm Gladwell, Seth Godin și Martin Lindstrom. Printre cele mai recomandate cărți de marketing se regăsesc „Guerilla Marketing” de Jay Conrad Levinson; „Unleashing the Ideavirus” de Seth Godin; „The Thank You Economy” de Gary Vaynerchuk și „Buyology: Truth and Lies About Why We Buy” de Martin Lindstrom.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii

Pe 1 octombrie 2020 Erudio dă start celui mai nou program al său de leadership, Etikon – Încredere și Cooperare. Etikon se adresează liderilor, antreprenorilor, managerilor, echipelor de conducere și echipelor care lucrează în proiecte comune. Premisa de la care s-a pornit este că, în perioada pe care o traversăm, liderii sunt cei care au […]

Detalii

Legislația apărută anul acesta dă posibilitatea părinților, în cazul închiderii temporare a școlilor, grădinițelor sau creșelor, să primească zile libere plătite pentru supravegherea copiilor. Autoritățile au venit cu două acte normative, o lege și o ordonanță, fiecare dintre ele stabilind acordarea de zile libere părinților în situația închiderii unităților de învățământ din cauze diferite. De […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter