Hot Now

Cluj Business Days – cel mai amplu eveniment de afaceri regional

04 09 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.158 afisari

În perioada 25-26 septembrie, va avea loc la Cluj cea de-a 12-a ediție din suita de evenimente Business Days, care îşi propun, aşa cum arată şi motto-ul acestora, să ofere „inspiraţie, experienţă şi oportunităţi celor care vor să genereze valoare în România”. Cluj Business Days, cel de-al treilea eveniment din seria celor patru din acest an, va fi găzduit de Grand Hotel Italia.

Comunitatea de afaceri din Cluj şi din întreaga zonă centrală a ţării va avea ocazia să se conecteze la preocupările şi soluţiile de ultimă oră legate de succesul în business, alături de 60 de speakeri de top din ţara noastră (antreprenori, manageri din companii de top, investitori, experţi în diverse domenii). Discuţiile, reunite sub tema generică „Antreprenoriat şi management de succes”, vor fi prilejuite de cele 16 workshopuri, 4 conferinţe şi 4 mese rotunde din cele două zile ale evenimentului.

“La ediţia de la Cluj Napoca, preocuparea noastră de a susţine dezvoltarea start-up-urilor în România prinde noi valenţe. Am creat astfel noi oportunităţi prin care să îi ajutăm pe antreprenorii aflaţi la început de drum. Acţiunile gândite în acest sens sunt concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei, întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute  în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe trei paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:

* Conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;
* Workshopuri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate. Focusul se pune pe componenta practică, pe studii de caz şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri, prin care participanţii pot să-şi prezinte problemele pentru a găsi idei, soluţii şi chiar resurse pentru a le rezolva;
* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business, cu ajutorul aplicaţiilor de matchmaking şi meet me, oferite gratuit fiecărui participant. Aplicaţia meet me permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume.

Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată cluj.businessdays.ro. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelasi timp. Studenții beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Andy Szekely, Marius Ghenea, Bogdan Olteanu, Dragoş Anastasiu, Mihai Stănescu, Florentin Banu, Felix Daniliuc, Marius Radu, Simona Baciu, Mihaela Rus, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Marius Ştefan, Gabriel Biriş, Eusebiu Burcaş, Marcel Borodi, Ovidiu Toader, Gabriel Balogh, Cătălin Ştefănescu, Alexis Bonte. Lista completă şi detalii despre speakeri, program, precum şi modalitățile de acces sunt disponibile pe site-ul cluj.businessdays.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii

Pe 1 octombrie 2020 Erudio dă start celui mai nou program al său de leadership, Etikon – Încredere și Cooperare. Etikon se adresează liderilor, antreprenorilor, managerilor, echipelor de conducere și echipelor care lucrează în proiecte comune. Premisa de la care s-a pornit este că, în perioada pe care o traversăm, liderii sunt cei care au […]

Detalii

Legislația apărută anul acesta dă posibilitatea părinților, în cazul închiderii temporare a școlilor, grădinițelor sau creșelor, să primească zile libere plătite pentru supravegherea copiilor. Autoritățile au venit cu două acte normative, o lege și o ordonanță, fiecare dintre ele stabilind acordarea de zile libere părinților în situația închiderii unităților de învățământ din cauze diferite. De […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter