Hot Now

Cluj Business Days – cel mai amplu eveniment de afaceri regional

04 09 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.099 afisari

În perioada 25-26 septembrie, va avea loc la Cluj cea de-a 12-a ediție din suita de evenimente Business Days, care îşi propun, aşa cum arată şi motto-ul acestora, să ofere „inspiraţie, experienţă şi oportunităţi celor care vor să genereze valoare în România”. Cluj Business Days, cel de-al treilea eveniment din seria celor patru din acest an, va fi găzduit de Grand Hotel Italia.

Comunitatea de afaceri din Cluj şi din întreaga zonă centrală a ţării va avea ocazia să se conecteze la preocupările şi soluţiile de ultimă oră legate de succesul în business, alături de 60 de speakeri de top din ţara noastră (antreprenori, manageri din companii de top, investitori, experţi în diverse domenii). Discuţiile, reunite sub tema generică „Antreprenoriat şi management de succes”, vor fi prilejuite de cele 16 workshopuri, 4 conferinţe şi 4 mese rotunde din cele două zile ale evenimentului.

“La ediţia de la Cluj Napoca, preocuparea noastră de a susţine dezvoltarea start-up-urilor în România prinde noi valenţe. Am creat astfel noi oportunităţi prin care să îi ajutăm pe antreprenorii aflaţi la început de drum. Acţiunile gândite în acest sens sunt concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei, întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute  în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe trei paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:

* Conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;
* Workshopuri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate. Focusul se pune pe componenta practică, pe studii de caz şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri, prin care participanţii pot să-şi prezinte problemele pentru a găsi idei, soluţii şi chiar resurse pentru a le rezolva;
* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business, cu ajutorul aplicaţiilor de matchmaking şi meet me, oferite gratuit fiecărui participant. Aplicaţia meet me permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume.

Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată cluj.businessdays.ro. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelasi timp. Studenții beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Andy Szekely, Marius Ghenea, Bogdan Olteanu, Dragoş Anastasiu, Mihai Stănescu, Florentin Banu, Felix Daniliuc, Marius Radu, Simona Baciu, Mihaela Rus, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Marius Ştefan, Gabriel Biriş, Eusebiu Burcaş, Marcel Borodi, Ovidiu Toader, Gabriel Balogh, Cătălin Ştefănescu, Alexis Bonte. Lista completă şi detalii despre speakeri, program, precum şi modalitățile de acces sunt disponibile pe site-ul cluj.businessdays.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În România și în lume se trece printr-o perioadă fără precedent, primind o lecție pentru care nu avem prea mult exercițiu: solidaritatea. Este important ca acum să înțelegem și să reflectăm la lucrurile mici care pot face diferența și care pot aduce o îmbunătățire atât țării, cât și întregii planete.  Din 2015, Națiunile Unite ne […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 3 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, primul webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va discuta despre cele mai bune practici de securizare a angajaților aplicate de către angajatori în situația actuală. Acest webinar face parte […]

Detalii

În pandemie, munca la domiciliu nu mai este un moft ci o opțiune viabilă pentru majoritatea companiilor. Pentru că știm că, oricât de mult ne-ar ajuta tehnologia să ne reinventăm modul de a munci, în realitate lucrurile sunt mult mai dificile decât par la prima vedere, vă recomandăm azi o lectură utilă de la Editura […]

Detalii

Pandemia actuală are un impact asupra economiei la nivel global, iar domeniul construcțiilor nu constituie o excepție. Potrivit unui studiu demarat de IBC Focus, lider de piață în monitorizarea șantierelor din România, pe un eșantion de peste 300 de companii active în domeniu, 31% dintre respondenți estimează că în perioada următoare va crește rata șomajului. […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter