Hot Now

Cluj Business Days – un ROI de peste 25 de ori mai mare faţă de investiţia în biletul de acces

20 09 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.490 afisari

În perioada 25-26 septembrie, comunitatea de afaceri din Cluj şi din regiunea centrală a ţării va avea cea mai importantă ocazie de a întâlni potenţiali colaboratori şi parteneri de business, oferită de evenimentul Cluj Business Days, găzduit de Grand Hotel Italia.

30% dintre cei care au participat la sesiunile anterioare de business networking au apreciat la peste 100.000 lei valoarea potenţială a afacerilor pe care le pot realiza fructificând lead-urile obţinute. Aceste date vin să confirme afirmaţia lui Andy Szekely, care va susţine o prezentare în cadrul work-shop-ului „Business Networking şi importanţa relaţiilor pentru succesul unei afaceri” şi care declară: „Am învăţat de la câţiva oameni de afaceri un lucru foarte important, care te-ar putea ajuta şi pe tine: succesul nu se obţine prin muncă grea, ci prin networking!”.

„Indiferent în care stadiu al afacerii sau al carierei se află, un antreprenor sau manager poate găsi la Cluj Business Days posibilităţi variate de a genera oportunităţi de business. De la conferinţe, workshop-uri, mese de dezbatere, sesiuni de networking, acţiuni pentru start-up-uri, sesiuni de pitching,  până la promovarea afacerii în cadrul zonei de expoziţie sau seri speciale de socializare ale comunităţilor, Cluj Business Days le oferă un cadru unic de socializare, cu rezultate imediate, celor 700 de participanţi aşteptaţi la eveniment”, arată Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

Cluj Business Days le oferă participanţilor două instrumente esenţiale pentru a face un pas înainte, concret, în afacerea lor, chiar la locul de desfăşurare a evenimentului:

1. Sesiuni de întâlniri B2B, în vederea identificării de parteneri de afaceri. Sub denumirea lor englezească de matchmaking, acestea pot fi programate prin aplicaţia meet me, care le oferă persoanelor înscrise acces la baza de date cu participanţii, în vederea identificării de potenţiali parteneri de discuţii. Personalul Business Days le stă la dispoziţie celor interesaţi, pentru a le oferi asistenţă în programarea întâlnirilor, ce vor avea loc într-un spaţiu creat special în incinta Grand Hotel Italia.

2. Oportunităţi pentru start-up-uri – din preocuparea de a susţine dezvoltarea antreprenoriatului în România, echipa Business Days lansează la Cluj o serie de oportunităţi şi acţiuni pentru susţinerea start-up-urilor aflate pe diferite nivele de dezvoltare. Acţiunile gândite în acest sens răspund unor nevoi reale şi sunt concentrate pe trei direcţii:

  • testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei;
  • întâlniri cu investitori, manageri şi antreprenori de succes prezenţi la eveniment, care au fost de acord să ofere feedback din perspectiva de mentori;
  • promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute  în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.

„Eficienţa acestor acţiuni de business networking este simplu de estimat: în număr de contacte şi în afaceri potenţiale care se pot genera. Dacă participaţi la o sesiune de microîntâlniri, la o sesiune open şi folosiţi aplicaţia de matchmaking în limita statistică de la ediţiile anterioare, puteţi genera în medie 169 de leaduri (25+74+70) şi o probabilitate de 70% de a genera afaceri de peste 10.000 de lei în urma fructificării acestor oportunităţi (conform celor declarate de participanţii de la Oradea şi Craiova de anul acesta). Ceea ce înseamnă o bază de date valoroasă şi un ROI de peste 25 de ori investiţia iniţială în tichetul de acces, spune Laszlo Pacso.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată cluj.businessdays.ro. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri. În cazul în care un participant care a fost prezent la eveniment şi anul trecut vine însoţit de o persoană, ambii beneficiază de un discount de 50%. Înscrierile se mai pot face până marţi, 24 septembrie, ora 15.00, accesând linkul acesta

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se număra personalităţi din lumea afacerilor precum Marius Ghenea,  Dragoş Anastasiu,  Adrian Cioroianu, Norbert Lőrincz, Bruce Mallord, Andy Szekely, Mihai Stănescu, Felix Daniliuc, Marius Radu, Simona Baciu, Mihaela Rus,Voicu Oprean, Gabriela Pacso, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Ilinca Păun, Dorotheea Petre, Marius Ştefan, Eusebiu Burcaş, Marcel Borodi, Ovidiu Toader. Lista completă şi detalii despre speakeri, program, precum şi modalităţile de acces sunt disponibile pe site-ul cluj.businessdays.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]

Detalii

Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]

Detalii

91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]

Detalii

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter