Un studiu Accenture a analizat peste 8.300 de organizații pentru a stabili corelaţia dintre adoptarea tehnologiei și creșterea afacerilor.
Veniturile companiilor care sunt cele mai deschise către noile tehnologii cresc la o rată de două ori mai mare în comparație cu cele mai conservatoare organizaţii din punct de vedere al inovaţiei, arată un nou studiu Accenture. Mai mult, acestea din urmă au pierdut, doar în 2018, 15% din veniturile anuale anterioare și riscă să piardă încă 46% din câștiguri până în 2023, dacă nu își schimbă abordarea tehnologică.
Noul studiu Accenture, intitulat „Full Value. Full Stop. How to scale innovation and achieve full value with Future Systems”, analizează indicatorii de performanță ai peste 8.300 organizaţii din 20 de industrii din 22 de țări, pentru perioada 2015 – 2023 (prognoză). Studiul clasifică companiile pe trei dimensiuni importante: adoptarea tehnologiei, profunzimea adoptării tehnologiei și pregătirea organizațională și culturală. Prin alocarea unui scor pentru fiecare dintre acești factori-cheie, studiul a identificat companiile „Lideri” (top 10%) și „Laggards” (ultimele 25% – cei care adoptă foarte greu noile tehnologii).
Astfel, “Liderii” au o mentalitate și o abordare distincte în ceea ce privește adoptarea tehnologiei – la nivelul întregii companii – precum şi referitor la transformarea organizațională, deseori în contrast puternic cu “Laggards”. Concret, liderii:
„Executivii din ziua de azi investesc sume enorme în noile tehnologii, dar nu toate companiile realizează beneficiile inovației ca urmare a acestor investiții”, a declarat Bhaskar Ghosh, directorul executiv al grupului Accenture Technology Services. „Concurând în economia post-digitală de azi, bazată pe date, organizațiile trebuie să aibă o strategie calibrată cu atenție spre adoptarea tehnologiei și o viziune clară despre cum ar trebui să arate sistemele viitoare ale companiilor lor. Studiul nostru dezvăluie că cele mai importante companii din lume investesc în sisteme fără limite, adaptabile și radical umane, pentru a maximiza inovația, performanța și valoarea afacerilor.”
Fundamental, “Liderii” consideră că oamenii și mașinile se pot ajuta reciproc, iar companiile și ecosistemele lor pot forma alianțe. Acesta este unul dintre motivele pentru care au fost stimulați să construiască sisteme ale viitorului, adică:
„Full Value. Full Stop. How to scale innovation and achieve full value with Future Systems” continuă o cercetare lansată anul trecut, Accenture Future Systems, și este conceput pentru a ajuta companiile să înțeleagă și să elimine decalajul în materie de inovare – definit ca diferența dintre valoarea potențială și cea realizată din investiții în tehnologie. Studiul arată impactul puternic pe care adoptarea și investițiile în tehnologie îl au asupra performanțelor financiare ale unei companii și, în special, asupra mentalității şi comportamentului companiilor lideri. El oferă informații despre cum poate fi valorificată inovația pentru a maximiza rezultatele obținute din investițiile în tehnologie.
Future Systems este cel mai mare studiu IT în rândul companiilor realizat de Accenture până acum și include măsuri legate atât de tehnologii mature, cât și de cele emergente, precum inteligența artificială (AI), blockchain și Realitatea Extinsă (XR).
Mai multe informații despre studiul, inclusiv infograficele, indicatorii cheie pe o perioadă de opt ani și reperele din industrie și geografie sunt disponibile aici. Urmăriți conversația pe Twitter cu #IntoTheNew.
Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
DetaliiPe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]
DetaliiZona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]
Detalii