În ultimul an, multe companii au fost nevoite să se reinventeze pentru a ține pasul cu schimbările din societate. Contextul pandemiei a influențat atât modul în care lucrăm, dar și locul din care lucrăm.
Pe 29 septembrie, Employer Branding Conference 2021 vine în mijlocul comunității de HR cu o ediție gândită special să ofere soluții pentru marile provocări din HR și Employer Branding, cu care companiile se confruntă în al doilea an de pandemie.
Alături de reputați specialiști, conferința oferă know-how valoros și util în crearea unor programe atractive și eficiente de recrutare și retenție, aduce în prim plan noi strategii de succes în employer branding, precum și bune practici pentru vremurile actuale.
Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Georgiana Alecu (Recruitment & Employer Branding Manager, Lidl), Judith Kis (Human Resources Director & Logistic Director, Groupama Asigurări România), Delia Rotaru (VP People & Organisation, eMAG), Sorin Bănulescu (People Director, Heineken România), Nicoleta Deliu (Head of Communication, BCR), Cristina Uleșan (Human Resources Director, Brico Depot România), Andreea Baciu (Chief Culture Officer, UiPath), Georgiana Miron (Marketing, Communication & Client Service Director, Groupama Asigurări România), Mara Folcic (Consumer Experience Insights – Qualitative Researcher, iSense Solutions), Oana Munteanu (Director People & Organisation, PwC România).
STUDIU ÎN EXCLUSIVITATE
Pandemia a impus schimbarea structurilor cu care eram obișnuiți și a transformat experiența colectivă de ,,la locul de muncă” în experiențe individuale ,,WFH”. Integrarea noii realități profesionale a schimbat percepțiile și așteptările angajaților despre experiența în câmpul de muncă. Ce impact au avut aceste schimbări de context și în ce măsură dimensiunea HR poate fi privită prin prisma Human Experience aflăm într-un studiu exclusiv realizat de iSense Solutions, special pentru Employer Branding Conference 2021.
Employer Branding Conference revine anul acesta cu o ediție hibrid, cu participanți în sală și cu audiență online deopotrivă. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.employerbrandingconference.ro.
Alina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]
DetaliiÎn perioada 11 – 22 septembrie 2023, a avut loc o nouă ediție a Școlii de Vară HR Club Next Gen. Programul a avut ca scop dezvoltarea profesională și personală a celor 12 participanți, printr-o abordare practică și interactivă. Rezultatul? Formarea unei noi generații de profesioniști HR de elită, care să înțeleagă și să poată […]
Detalii39,4% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs declară că nu sunt mulțumiți de salariul lor, în timp ce 49,8% spun că este ok, dar s-ar putea și mai bine. Doar 10,7% nu au niciun motiv de nemulțumire din acest punct de vedere. Cu toate acestea, o eventuală renegociere salarială pare a fi o […]
DetaliiŞapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
Detalii