Cristiana Belodan revine în publicitate ca Managing Director al MullenLowe România

MullenLowe România anunță numirea Cristianei Belodan în top managementul agenției, într-o mișcare prin care își consolidează reputația de partener strategic pentru clienți. Cristiana se alătură astfel echipei de leadership a grupului și va lucra împreună cu Sever Savanciuc, CEO Lowe Group, și Hortensia Năstase, Vicepresident Creative Services.
Unul dintre cei mai respectați specialiști în marcom ai industriei locale, Cristiana are o experiență de aproape 20 de ani în comunicare, dintre care 6 petrecuți în poziții de top management. Expertiza ei acoperă atât sfera de consultanță, cât și zona de management și este dobândită în agenții locale și internaționale, dar și în ONG-uri sau firme antreprenoriale.
De-a lungul carierei, Cristiana a coordonat echipe premiate în cele mai importante festivaluri locale și internaționale, contribuind la dezvoltarea strategică a unor branduri din domenii precum telecom, FMCG, servicii financiare, energie, automobile sau farma. Specialist activ în forurile industriei, Cristiana a investit în permanență în activități de formare și recunoaștere a talentelor și performanței, fiind invitată în calitate de jurat sau speaker la festivaluri și evenimente reputate. Specialist polivalent, Cristiana este inițiatorul proiectului „Cultura la Înălțime”, care combină pasiunea sa pentru teatru cu evenimentele culturale și hiking-ul, iar în 2021 a publicat volumul de amintiri „Dilibau”.
Mandatul Cristianei la conducerea MullenLowe începe la 1 februarie și are ca obiective consolidarea businessului agenției prin extinderea portofoliului de clienți, dezvoltarea echipei și atragerea celor mai bune talente și continuarea poziționării agenției ca formator de piață și creator de inovație, prin lansarea de noi produse și platforme relevante pentru clienți.
De 32 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam