Hot Now

Cum poți afla online dacă angajatorul ți-a declarat contribuțiile sociale

14 12 2015, Avocatnet , Comenteaza, 1.642 afisari

Contribuabilii care vor să fie la curent cu propria situație fiscală au la dispoziție, de la sfârșitul anului 2014, Spațiul privat virtual. Acesta este un instrument online care permite persoanelor fizice să afle, printre altele, situația contribuțiilor sociale declarate de către angajatori. Astăzi, AvocatNet.ro vă prezintă un scurt ghid referitor la obținerea acestui document prin intermediul Spațiului privat virtual.

Din decembrie 2014, Fiscul permite tuturor persoanelor fizice să-și verifice online propria situație fiscală. În acest sens, contribuabilii pot să se înregistreze în Spațiul privat virtual (SPV), fiind necesară inclusiv o aprobare electronică (verificarea numărului de înregistrare a unei decizii anuale de impunere) sau o aprobare la un ghișeu al Fiscului.

Unul dintre documentele ce pot fi obținute prin SPV este situația contribuțiilor sociale declarate (sănătate, pensii, șomaj) de către angajatori. Acest act poate fi procurat rapid prin urmarea unor pași simpli.

Notă: În cadrul acestui ghid sunt oferite informații pentru persoanele care se autentifică în SPV cu nume de utilizator și parola. Mai multe informații despre cum pot persoanele fizice să obțină acces la acest serviciu al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) găsiți în acest articol.

1. Înainte de orice, trebuie să vă autentificați în SPV cu numele de utilizator și parola folosite la înregistrare.

Citește continuarea în articolul Cum poți afla online dacă angajatorul ți-a declarat contribuțiile sociale? de Alexandru Boiciuc.

Adauga comentariu

Cele mai noi

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii

Industria serviciilor de afaceri s-a adaptat rapid situației impuse de contextul Covid-19, prin implementarea telemuncii. Chiar termenul de outsourcing spune intrinsec acest lucru. Sunt activități care sunt făcute prin definiție la distanță. Telemunca a fost în ultimii ani unul dintre cele mai atractive beneficii din acestă industrie, acordate angajaților din România, înainte de pandemia Covid-19. […]

Detalii

Gala Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de HR din România, se va desfăşura în acest an în împrejurări excepţionale, pandemia de Covid-19 împiedicându-ne să ne întâlnim într-un cadru festiv, aşa cum ne-am obişnuit. Prin urmare, după două amânări, ne-am adaptat restricţiilor din această perioadă şi, pentru a nu […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter