Hot Now

Curs interactiv de negociere cu profesor de la Harvard Business School

04 04 2012, Portal HR , Comenteaza, 4.079 afisari

În perioada 23-25 mai, Fundaţia Post-Privatizare organizează un curs interactiv de negociere şi elaborare de strategii de luare a deciziilor pentru managerii şi antreprenorii de top din România. Printre temele abordate în cadrul cursului sustinut de către Peter Coles, profesor la Harvard Business School, se numără strategii eficiente de negociere şi de prospectare de informaţii pentru un proces corect şi eficient de luare a deciziilor.

Sesiunile intensive dezvoltate în cadrul acestui curs îi pregătesc pe antreprenori şi executivi pentru situaţii complexe de negociere, dar şi pentru a identifica diferite oportunităţi care pot duce la încheierea de parteneriate şi recunoaşterea avantajelor competitive pe care le poate avea o companie pe piaţa în care activează. Acest curs se adresează atât antreprenorilor, executivilor, dar şi managerilor din diverse departamente ale unei companii. Curricula este concepută astfel încât să faciliteze dezvoltarea diferitelor abilităţi precum negocierea cu furnizorii, achiziţiile, recrutarea de noi angajaţi sau strategii productive de lucru în echipă.

Peter Coles, profesor Harvard Business School: “Procesul de negociere constituie centrul oricărui mare paradox. În mediul economic actual, negocierea reprezintă una dintre cele mai valoroase abilităţi practice pe care le poate dobândi  un manager din orice domeniu de activitate şi care, în prezent, afectează deciziile luate zi de zi sau chiar cu o frecvenţă mai mare. Totuşi, executivii şi antreprenorii se pregătesc arareori pentru acest proces, bazându-se mai mult pe instinct, sau mai grav decât atât, ingnorând complet acest aspect deosebit de important al business-ului pe care îl dezvoltă.”

În cadrul cursului desfăşurat la Bucureşti, Peter Coles explică şi dezvoltă cele mai noi teorii şi descoperiri din domenii precum afaceri, psihologie şi economie, pentru a le oferi participanţilor o perspectivă complexă asupra cadrului în care au loc negocierile, astfel încât de fiecare dată acestea să fie realizate în mod eficient pentru a încheia parteneriate de succes.

Metoda de predare interactivă, specifică Harvard Business School şi pe care o utilizează şi Peter Coles, se bazează pe o experienţă de business reală. Acest tip de educaţie care presupune exerciţii de simulare de roluri, implementare de strategii de business competitive şi recunoaşterea barierelor psihologice, conduce la adoptarea de decizii eficiente.

În cazul simulării de roluri, fiecare dintre participanţi primeşte informaţii detaliate legate de poziţia şi activitatea pe care o are în cadrul unei companii şi în funcţie de aceste detalii trebuie să îşi construiască o strategie de negociere. În urma acestui exerciţiu, trainerul analizează reacţiile celor implicaţi, pentru ca participanţii să aibă o viziune de ansamblu asupra diferitelor aspecte ale situaţiei dezbătute.

Printre abilităţile dobândite de cursanţi în cadrul cursului de negociere şi elaborare de strategii de luare a deciziilor se numără analiza raţională a fiecăreia dintre părţile implicate în situaţia dată, identificarea obiectivelor şi a stimulentelor acestora şi pregătirea poziţiei proprii pentru a maximiza puterea de negociere.

Pentru informaţii suplimentare legate de program, temele de discuţie, metoda de predare şi mentor, vă rugam accesaţi  www.postprivatizare.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a  douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]

Detalii

Compania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent.  Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]

Detalii

2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]

Detalii

Tot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter