Daniela Micușan este noul CEO Teleperformance România
Daniela Micușan a preluat rolul de CEO Teleperformance România imediat după ce Teleperformance a achiziționat, la nivel global, Grupul Majorel. Cu peste 3500 angajați, Teleperformance devine lider de piață în industria de BPO din România.
Daniela Micușan a fost desemnată CEO Teleperformance România imediat după achiziția Grupului Majorel de la finalul anului trecut. Cu o experiență vastă de leadership în domeniul BPO, Daniela își asumă un rol important într-o perioadă de schimbări semnificative, marcate de fuziunea dintre cele două companii. O echipă de peste 3.500 de profesioniști o însoțește în această călătorie, Teleperformance România devenind astfel lider pe piața BPO cu un portofoliu extins de clienți.
Având sedii în patru orașe importante din România – București, Brașov, Cluj-Napoca și Sibiu –, Teleperformance România este un partener de încredere al brandurilor globale, oferind servicii în peste 30 de limbi străine. Îmbinând înalta tehnologie cu capabilitățile umane, Teleperformance investește în cele mai avansate soluții digitale, punând accent pe analiza datelor și optimizarea proceselor pentru a ajuta companiile să se dezvolte și să fie pregătite pentru viitor. Cu un portofoliu divers, bazat pe inteligență artificială, ce include servicii variate, precum servicii de customer service (prin telefon, e-mail și chat), moderare de conținut sau suport tehnic, Teleperformance dezvoltă permanent soluții mai simple, mai rapide și mai sigure pentru clienți din întreaga lume.
Daniela Micușan are peste 15 ani de experiență în industria BPO, are studii de filologie și IT, și vorbește cinci limbi străine. Cu un parcurs profesional bogat în realizări, fiind în permanență orientată spre rezultate, Daniela și-a creat un stil distinct de leadership caracterizat printr-o gândire strategică excepțională, abilități de comunicare eficientă și capacitate de a inspira și motiva echipa chiar și în cele mai dificile momente. Daniela crede cu adevărat în potențialul fiecărui membru al echipei și este promotoarea empowerment-ului.
„După 5 ani ca Director General Majorel România & un an ca VP & Managing Director for Romania, Macedonia and Croatia, numirea în funcția de CEO Teleperformance România reprezintă o nouă etapă profesională importantă pentru mine și sunt recunoscătoare pentru oportunitatea de a continua călătoria alături de echipa mea, îmbrățișând în același timp toate atuurile și capabilitățile oferite de Teleperformance România ca lider în industria noastră.”
În noul rol, Daniela Micușan va consolida poziția de lider a companiei pe care o conduce, prin valorificarea sinergiilor locale și dezvoltarea portofoliului de clienți. Inovarea continuă, eficientizarea proceselor și dezvoltarea relațiilor cu clienții vor fi, fără îndoială, esențiale în acest sens.
Unul dintre obiectivele Teleperformance în 2024 o reprezintă asigurarea mixului potrivit dintre tehnologia avansată și aptitudinile umane. Marele atu al companiei Teleperformance este viziunea de business. În paralel cu extinderea portofoliul de servicii bazate pe inteligență artificială și dezvoltarea de soluții inovatoare, compania se concentrează pe dezvoltarea profesională a angajaților, punând accent în mod deosebit pe abilitățile greu de înlocuit de tehnologie: inteligență emoțională, gândire analitică, creativitate, adaptabilitate.
În prezent, competitivitatea crescută din domeniul BPO și complexitatea ridicată a serviciilor, solicită o evoluție rapidă și inovare continuă. Într-o perioadă în care așteptările și nevoile clienților se schimbă constant, agilitatea de a implementa și depăși aceste așteptări, empatia și transparența fac cu adevărat diferența în outsourcing. Promisiunea Teleperformance este aceea de a oferi clienților săi servicii mai simple, mai rapide, mai bune, mai sigure și mai rentabile, prin dezvoltarea de soluții personalizate bazate pe tehnologie.
„Suntem încrezători că vom construi parteneriate mai puternice și vom explora culmi noi de dezvoltare, pentru că, de-a lungul anilor, am reușit să atingem standarde înalte de calitate și inovație, în paralel cu menținerea unui grad înalt de satisfacție a clienților.”
La nivel global, Teleperformance este un adevărat model de agilitate și scalabilitate, remarcându-se prin diversitatea și înțelegerea culturală pe care o oferă: aproape 500 000 de angajați în 95 de țări, ce oferă servicii în peste 300 de limbi și dialecte pentru clienți din 170 de țări din întreaga lume.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam