Hot Now

De la branding personal la neurobranding foarte personal

02 12 2015, Portal HR , Comenteaza, 1.921 afisari

La întâlnirea din 10 decembrie, invitata de la Coaching Support Group București este Iulia Bertea, inițiatoarea singurului blog de branding personal din România bazat pe neuromarketing.

De ce despre neurobranding?

În ultimii ani, neuroștiințele au cunoscut o dezvoltare extraordinară ce a dus la o mult mai bună înțelegere a modului în care funcționează diferite mecanisme ale creierului uman.

Neurobrandingul înseamnă neuroștiințe aplicate în branding, așa cum neuromarketingul reprezintă neuroștiințele utilizate în marketing. Neuromarketingul are scopul de a înțelege și previziona comportamentul consumatorului, folosind instrumente psihometrice, biometrice și neurometrice. Iar rezultatele cercetărilor din acest domeniu sunt aplicabile și în brandingul personal.

Iulia va aborda câteva dintre descoperirile neuroștiințelor care ne ajută să ne înțelegem mai profund clienții și publicul, să ne facem mai bine înțeleși, să stimulăm procesul decizional și, în general, să ne conectăm mai bine cu cei cărora ne adresăm (clienți, colegi, parteneri de business sau…de viață).

Printre temele abordate se numără:

  • Diferențele dintre creierul “nou” și creierul “vechi”
  • Legătura dintre întrebări și neurotransmițători
  • De ce apar presupunerile și stereotipurile când relaționăm cu ceilalți
  • Cine are prioritate: imaginea sau cuvântul?
  • De ce nu există un proces decizional rațional, “în 6 pași simpli”
  • Care sunt cele mai bune metode de a ne adresa direct creierului reptilian

Citește aici mai multe despre tema evenimentului.

Despre Iulia Bertea

Cu o experiență de 15 ani în marketing și comunicare în companii naționale și internaționale, și în prezent masterand în Neuromarketing la Hamburg Media School, Iulia este consultant de branding personal, blogger și traducător.

De când se știe, Iulia este fascinată de tot ceea ce este în capul oamenilor, ce îi motivează, ce îi sperie și ce îi determină să ia decizii și să se comporte (sau nu) într-un anume fel.

Citește aici mai multe despre Iulia.

Înregistrarea se face doar pe bază de înscriere prin formularul de participare și implică un cost de 30 lei! Numărul de locuri este limitat.

Când?

10 decembrie 2015, 18:30-21:00

SantThe Fitoceainarie, Strada Lipscani, Nr 104, Bucuresti

Inscriere aici.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În pandemie, munca la domiciliu nu mai este un moft ci o opțiune viabilă pentru majoritatea companiilor. Pentru că știm că, oricât de mult ne-ar ajuta tehnologia să ne reinventăm modul de a munci, în realitate lucrurile sunt mult mai dificile decât par la prima vedere, vă recomandăm azi o lectură utilă de la Editura […]

Detalii

Pandemia actuală are un impact asupra economiei la nivel global, iar domeniul construcțiilor nu constituie o excepție. Potrivit unui studiu demarat de IBC Focus, lider de piață în monitorizarea șantierelor din România, pe un eșantion de peste 300 de companii active în domeniu, 31% dintre respondenți estimează că în perioada următoare va crește rata șomajului. […]

Detalii

Supermarket, miercuri, 25 martie, ora 10.00, adică cu două ore înainte de ora de început a interdicției de circulație liberă. Magazinul plin, toți angajații văzându-și liniștiți de treabă, aranjând marfa pe rafturi, făcând curățenie, glumind, o oază de normalitate Mersul la cumpărături rămâne zilele astea una dintre puținele situații care amintesc de viața normală, înainte […]

Detalii

Executivul a decis de curând că, în contextul actual al stării de urgență, cei care vor să obțină anumite beneficii la care au dreptul prin lege trebuie să o poată face și electronic, nu doar la ghișeu. Prin urmare, au impus tuturor primăriilor și altor autorități să primească documentele de la solicitanți în mod electronic, […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter