DiFine PR își consolidează echipa tech
Agenția de comunicare full service DiFine PR îl numește pe Marius Buterchi în funcția de Senior Corporate Communication Manager, pentru a consolida expertiza agenției în sectorul tech și a extinde serviciile oferite companiilor locale care doresc să se extindă în Europa de Vest și America de Nord. În noul său rol, Marius va coordona inițiativele strategice care vizează dezvoltarea de soluții de comunicare eficiente pentru clienți corporate – în special din domeniul tehnologiei – și startup-uri.
Numirea sa reflectă obiectivul DiFine PR de a adapta serviciile pentru companiile tech,
sprijinindu-le în atingerea planurilor de comunicare internațională.
Cu peste 20 ani de experiență în comunicare corporativă și tech atât în agenții cât și din poziția de client, Marius a gestionat campanii de succes pentru branduri globale precum Bitdefender, Lenovo și Adobe, construind strategii de PR care au sporit vizibilitatea și prezența acestora atât în România, cât și la nivel internațional, în special pe piața din SUA. Marius a lucrat timp de 11 ani în cadrul Bitdefender, ocupând funcții ca Global PR Coordinator, PR Manager SUA sau Head of Consumer PR.
„Numirea lui Marius Buterchi vine într-un moment cheie pentru DiFine PR, în care ne
concentrăm pe extinderea serviciilor în sectorul tech, în special pentru a susține extinderea clienților noștri la nivel internațional. Experiența sa în comunicare corporativă și strategică de PR va contribui semnificativ la consolidarea reputației noastre ca partener de încredere pentru companiile din tehnologie și startup-uri”, a declarat Diana Iosu, fondator DiFine PR.
„M-am alăturat cu entuziasm echipei DiFine PR, într-o perioadă de creștere și expansiune a agenției. Deja am început să obținem rezultate bune, lucrând la inițiative strategice care
sprijină clienții noștri, construind parteneriate solide și consolidând prezența în media pentru clienții noștri”, a declarat Marius Buterchi, Senior Corporate Communication Manager DiFine PR.
DiFine PR este o agenție fondată în 2017 de către Diana Iosu, specialist în comunicare cu peste 25 de ani de experiență. Anul trecut agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 0,6
milioane euro, în creștere cu aproximativ 40% comparativ cu 2022.
Peste 150 de clienți din domeniul tehnologiei. Majoritatea își doresc să se extindă internațional
Noua direcție strategică a DiFine PR se bazează pe expertiza acumulată de agenție în sectorul tehnologiei, unde 60% dintre clienți provin din acest domeniu, majoritatea clienților agenției având planuri de creștere internațională.
De-a lungul celor peste șapte ani de la lansare, DiFine PR a colaborat cu peste 150 de organizații si startup-uri tech – FintechOS, Stefanini, GapMinder, Techcelerator, SeedBlink, Mobile Industrial Robots, Tema Energy, Romanian Tech Startups Association – sprijinindu-le în comunicarea rundelor de finanțare, a obiectivelor de dezvoltare si crescându-le vizibilitatea în România și în Europa.
Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de business și tehnologie precum Fuckup Nights Bucharest și NASA Space Apps Challenge.
Pe lângă clienții din zona tech, compania a comunicat de-a lungul anilor pentru branduri precum McKinsey&Company, NN, Pluxee (fost Sodexo), Alexandrion Group, Dulcinella, TH Essers, Direct Pharma Logistics, Black Sea Fund, Bricklofts, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Verita International School, Bitcoin România, Tradesilvania.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam