În decembrie, HOSPICE Casa Speranței derulează o campanie de strîngere de fonduri integrată, ce va avea componentă de TV, presă scrisă, online, outdoor și social media. Campania are un mesaj emoționant, de apel pentru susținerea serviciilor gratuite oferite de HOSPICE Casa Speranței pacienților copii și adulți cu boli incurabile.
Clipul video, difuzat pe televiziunile ProTV și TVR, descrie trăirile sufletești ale unei mame afectată de o boală gravă, incurabilă, care își exprimă o dorință pentru acest Crăciun: “Dragă Moș Crăciun, în fiecare an ți-am cerut câte ceva. Niciodată, însă pentru mine, întotdeauna pentru cei mici. Anul ăsta, te rog să faci ceva pentru mine. Vino, chiar dacă eu nu voi mai fi acasă. Copiii mei rămîn.’’
Campania ’’Dorință de Crăciun’’ se adresează companiilor care au posibilitatea legală să sponsorizeze organizațiile non-profit. Legea sponsorizării și Codul Fiscal permit societăților comerciale să investească în dezvoltarea societății românești, fără niciun cost pentru ele. Acestea pot direcționa pînă la 20% din impozitul pe profit către organizații neguvernamentale – în limita a 0,3% din cifra de afaceri – sumă ce se scade din impozitul pe profit de plată.
Apelul de final al clipului este transmis de către prezentatoarea TVR2, d-na Corina Dănilă, o mamă la rîndul ei, care înțelege cît de importante sunt aceste servicii în România:
’’Sunt mii de persoane dragi în România afectate de o boală incurabilă și ca mamă, cel mai mult mă doare să văd suferința copiilor mici, de-o vârstă cu fiica mea.
Consider că stă în puterea noastră să aducem lumină în viețile celor care se luptă cu o boală incurabilă. Împreună putem să susținem munca, atât de importantă, a medicilor și asistenților medicali de la HOSPICE.’’
În urma campaniei din 2013, cu sprijinul susținătorilor noștri, am putut să oferim 2.550 de vizite, 2.440 de zile de internare și 3.100 de vizite în centrul de zi pentru copiii și adulții care suferă de boli incurabile.
Anul acesta, fundația HOSPICE Casa Speranței și AlTreileaSector.ro, în parteneriat cu EY România, au organizat un eveniment de presă pentru a prezenta cifre concrete în ceea ce privește utilizarea Legii Sponsorizării.
Conform datelor ANAF, în 2013, 191.691 de societăți comerciale au înregistrat profit în România. Dacă toate acestea ar fi direcţionat către sectorul nonprofit suma maximă prevăzută de lege – pînă la 2,3 miliarde de lei (525 milioane de euro) – ar fi putut susține domenii cheie precum sănătatea, mediul și educația. Totuși, doar 16% dintre societățile comerciale (30.651) au ales să folosească facilitatea fiscală prevăzută în Legea Sponsorizării, suma distribuită către ONG-uri fiind de 523 milioane de lei (118 milioane de euro), adică doar 22% din potențialul maxim.
Cu 525 de milioane de euro direcționate de mediul de afaceri către ONG-uri s-ar putea realiza, concomitent, în fiecare an, proiecte cu impact major în comunitățile din România, cum ar fi:
Nevoia de îngrijire paliativă este foarte mare și avem nevoie de sprijinul comunităților și a companiilor pentru ca aceste servicii gratuite oferite de HOSPICE să poată continua. Vă invităm să vizionați clipul video și să citiți mai mult despre campanie și despre această modalitate facilă de a ajuta, la adresa 20.hospice.ro
Alina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]
DetaliiÎn perioada 11 – 22 septembrie 2023, a avut loc o nouă ediție a Școlii de Vară HR Club Next Gen. Programul a avut ca scop dezvoltarea profesională și personală a celor 12 participanți, printr-o abordare practică și interactivă. Rezultatul? Formarea unei noi generații de profesioniști HR de elită, care să înțeleagă și să poată […]
Detalii39,4% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs declară că nu sunt mulțumiți de salariul lor, în timp ce 49,8% spun că este ok, dar s-ar putea și mai bine. Doar 10,7% nu au niciun motiv de nemulțumire din acest punct de vedere. Cu toate acestea, o eventuală renegociere salarială pare a fi o […]
DetaliiŞapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
Detalii