Secțiune susținută de

Edenred lansează o altfel de invitație pentru pauza de masă: prima expoziție de artă inspirată de programul FOOD

Portal HR \ Actual \ Edenred lansează o altfel de invitație pentru pauza de masă: prima expoziție de artă inspirată de programul FOOD
Edenred

„Picnic la Muzeu” este o premieră în România, fiind o inițiativă Edenred în parteneriat cu ArtSafari şi Mastercard, inspirată de programul FOOD. Practic, evenimentul dedicat artei este o inițiativă menită să ajute la conștientizarea importanței unui „moment de respiro” de calitate. Inițiativa este gândită sub forma unei expoziții temporare și are loc în perioada 27 iunie – 21 iulie, timp în care vizitatorii au ocazia să ia masa în galeria de artă de la Palatul Dacia-România (Str. Lipscani nr. 18-20, București). 

Vizitatorii pot vedea 16 lucrări de artă cu tematică de picnic, inclusiv o creație ce aparține celebrului Salvador Dalí – „Apariția unei fețe și a unei fructiere pe o plajă” („Apparition of Face and Fruit Dish on a Beach”), în varianta cromolitografie. Expoziția cuprinde și lucrări ale unor importanți artiști români, precum Francisc Gall, Francisc Șirato, Alexandru Ciucurencu ori Ion Pacea. Vizitatorii care doresc un „Picnic la muzeu” pot comanda mâncare, folosind cardul de masă Edenred, atât la restaurantele din zona ArtSafari, cât și prin platformele de food delivery. Iar masa o pot servi chiar la Palatul Dacia-România.

„Este cunoscut faptul că arta are un impact profund asupra bunăstării noastre emoționale. Are puterea de a evoca emoții, de a stimula gândirea și de a oferi un mijloc de exprimare care poate fi atât cathartic, cât și terapeutic. Dar poate fi conceptul de wellbeing exprimat prin artă? Prin expoziția temporară Picnic la muzeu, organizată în parteneriat cu Art Safari şi Mastercard, ne propunem tocmai acest lucru – să invităm publicul la reconectare cu sine și cu ceilalți, ilustrând contextul: pauza de prânz. Edenred este un promotor activ al pauzei de prânz și un susținător al obiceiurilor alimentare sănătoase în rândul angajaților și al generațiilor tinere, angajații de mâine, iar această inițiativă creativă completează workshop-urile, programele și campaniile de informare pe care le derulăm pentru aceștia”, a declarat Lelia Mancaș, Director de Marketing, Comunicare și CSR, Edenred România.

Programul FOOD (Fighting Obesity through Offer and Demand) este cel mai amplu program european, coordonat de Edenred, ce susține obiceiurile alimentare sănătoase ale angajaților și, pe plan național, ale elevilor din școli și grădinițe.

Detalii „Picnic la muzeu”

  • Vizitatorii primesc o păturică pentru picnic la intrarea în expoziţie şi se pot aşeza pe ea chiar în spaţiul expoziţional.
  • Vizitatorii admiră tablourile și pot face fotografii. În plus, există un colţ unde îşi pot lăsa gândurile sau emoţiile legate de tematică.
  • Mâncarea pentru picnic poate fi achiziţionată direct de la standul aflat în ArtSafari sau o pot aduce chiar ei.

Data articol: iulie 10, 2024

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam