Edenred România, liderul domeniului de tichete de servicii şi soluţii pentru fidelizarea şi motivarea angajaţilor, are un nou manager general. Pierre Gagnoud îl înlocuieşte pe Philippe Blecon de la 1 februarie 2013.
Philippe Blecon s-a aflat la conducerea Edenred România în ultimii 5 ani, iar de acum înainte va ocupa funcţia de manager general pentru filialele Edenred din Chile şi Peru.
Pierre Gagnoud lucrează în grupul Edenred din anul 2000, ocupând diverse poziții de management în Europa de Est, ultimele două fiind cele de manager general al filialei din Slovacia în perioada 2007-2009 și de manager general al Edenred Ungaria, din 2010.
În România, Pierre Gagnoud va continua strategia de dezvoltare a companiei, vizând consolidarea poziţiei de lider al pieţei de tichete de servicii si dezvoltarea spiritului inovator al Edenred. O atenție deosebită va fi acordată explorării de noi oportunităţi în sectoarele de activitate în care grupul Edenred are expertiză la nivel mondial : dezvoltarea de soluţii de beneficii extrasalariale, managementul cheltuielilor profesionale, soluții pentru programe de motivare și recompensare şi pentru programe sociale.
Edenred este prezent în România din 1998, cu şase tipuri de tichete: Ticket Restaurant, Ticket Cadou, Ticket Vacanţă, Ticket Creşă, Ticket Asist, Ticket Medica, iar din 2010 a lansat cardul cadou Compliments, primul card prepaid adresat companiilor din România.
Peste 30 000 de companii acordă salariaţilor lor diverse tipuri de tichete şi carduri emise de Edenred în România.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii