Hot Now

Eficientizarea activităților de HR cu ajutorul sistemului de pontaj

13 03 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.227 afisari

AVITECH, alături de Primion, companie germană cu peste 20 de experiență în furnizarea de soluții pentru securitate, prezintă sistemul de pontaj prime Web Time.  Soluția contribuie la eficientizarea activităților de HR datorită integrării cu programele de salarizare și a diverselor reguli pe care le stabilești pentru generarea de diverse rapoarte (cine este prezent, cine este bolnav, în vizită la un client, în vacanță, cine și cât a rămas peste program, cine lucrează de acasă etc).

Sistemul se poate integra cu programele de salarizare utilizate în mod obișnuit, precum DATEV, SAP, PAISY etc. Toate badge-urile folosite în mod curent pot fi utilizate, inclusiv opțiunea de biometrie. Rezervările se pot face prin intermediul unui PC, utilizând terminale speciale sau o aplicație Smartphone.

Interfețele cu programele de salarizare asigură calcularea orelor care generează plata suplimentară pentru depășirea programului de muncă, lucratul în timpul noptii, în weekend-uri și în timpul sărbătorilor, iar apoi le transferă către sistemul potrivit, de exemplu SAP, PAISY, DATEV, Sage etc. Software-ul primion de pontaj are o interfață certificată SAP HRPDC.

Pentru a oferi o perspectivă de ansamblu asupra angajaților prezenți, a celor care sunt în vacanță sau bolnavi, de exemplu, statutul angajaților poate fi afișat într-un raport sau pe display, opțional. Primion prime WebTime inregistrează și verifică perioadele de prezență și absență. Timpul lucrat este evaluat și transferat către departamentul de payroll pentru procesare. Datele înregistrate pot fi utilizate drept bază pentru statistici și rapoarte, iar datorită folosirii modulului de înregistrare a timpului dedicat unui proiect, se pot calcula costurile proiectului, de exemplu.

Sistemul de pontaj de la Primion este modular, sigur, flexibil și extensibil. Acesta se poate integra cu sistemul de control acces. Astfel, accesul în clădire poate semnala începerea programului de lucru.  Soluția de pontaj Primion prime WebTime poate fi dezvoltată pentru a include si controlul accesului prin adăugarea prime WebAccess. Ambele aplicații folosesc aceeași bază de date, astfel că nu trebuie reintroduse datele. Dacă se integrează sistemul de pontaj cu cel de control acces în această manieră, datele înregistrate ale unei persoane trebuie introduse o singură dată.

Calcularea perioadei de timp petrecute peste program poate fi realizată automat prin definirea unor modele de lucru și reguli de alocare. Timpul de lucru rezervat este verificat ținând cont de reguli specifice pentru anumite zile și este alocat automat conturilor de depășire a timpului de lucru, dacă este necesar. Absențele precum concediile, calătoriile de afaceri sau programările medicale pot fi rezervate, de asemenea, foarte simplu cu ajutorul Primion prime WebTime.

Cu ajutorul acestei soluții, poți cunoaște cine este prezent, cine este bolnav, în vizită la un client sau în vacanță. De asemenea, poți afla cât timp s-a rămas peste program.

Caracteristi hardware:

  • Modular și multifunctional
  • Compatibil cu ultimele tehnologii de proximitate precum LEGIC advant®, MIFARE® DESFIRE® EV1
  • Display tactil de 7’’
  • Grafic atractiva, cu opțiuni de personalizare
  • Standard TCP/IP pentru integrarea în rețeaua existentă

 

Caracteristici software:

  • Integrare cu programele de salarizare (DATEV, SAP, PAISY, Sage)
  • Integrare cu sistemul de control acces
  • Planificarea turelor, planificarea vacanțelor
  • Rapoarte complete disponibile în diferite formate de fișiere, pdf, HMTL, Excel
  • Are la bază standardele IT folosite în mod obișnuit
  • Nu depinde de un singur sistem de operare
  • Construit pe baze de date SQL
  • Nu este necesară instalarea vreunui software
  • Transfer de date criptat
  • Funcționalitate maximă folosind Internet Explorer variantă>= 7.0 și Firefox varianta 1.07

 

Vrei să beneficiezi de avantajele sistemului de pontaj prime WebTime? 

Cere cotație de preț pentru sistemul de pontaj prime WebTime!

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a  douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]

Detalii

Compania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent.  Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]

Detalii

2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]

Detalii

Tot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter