eCommerce-ul se numără printre domeniile care nu doar că nu au cunoscut o scădere de la începutul pandemiei încoace, dar care a și crescut. Drept urmare, și salariile pe care angajații din acest domeniu le câștigă sunt pe măsură: aproape 5% dintre aceștia câștigă salarii medii nete de peste 10.000 lei, conform datelor introduse de peste 313.000 de salariați în Salario, comparatorul de salarii marca eJobs. 10,1% dintre specialiștii în eCommerce câștigă între 7.000 și 10.000 lei net lunar, mai arată datele celei mai mare platforme de recrutare din România, în timp ce 23,1% dintre aceștia au venituri nete lunare între 4.000 și 7.000 lei. Totuși, 61,9% dintre angajații în eCommerce au salarii sub 4.000 lei.
„Pandemia a accelerat dezvoltarea domeniului eCommerce, având în vedere că tot mai multe business-uri s-au mutat în online. Acest aspect a condus și la o creștere a cererii de forță de muncă. În acest moment, pe platforma eJobs sunt disponibile peste 1.700 de locuri de muncă în domeniu. Salariile sunt pe măsură, iar candidații cu o experiență solidă în spate și la curent cu trendurile din online pot ajunge să câștige salarii mult peste media altor domenii”, spune Roxana Drăghici, Head of Sales eJobs România.
Cel mai mare salariu introdus în eCommerce este pentru poziția de Marketing Manager, 20.000 lei net, iar specialiștii din acest domeniu care sunt cei mai curioși să afle dacă sunt plătiți în linie cu piața sunt cei care ocupă poziția de Digital Marketing Specialist și cei din București.
Cele mari salarii medii nete din eCommerce sunt pentru pozițiile:
Pozițiile cu cele mai mici salarii medii nete din eCommerce:
Orașele cu cele mai mari salarii medii nete din eCommerce sunt București (4.000 lei net), Timișoara (4.000 lei), Brașov (3.630 lei), Cluj-Napoca (3.500 lei) și Iași (3.187 lei), în timp ce, la pol opus, cele mai mici salarii medii nete din eCommerce se câștigă în Buzău (2.100 lei), Piatra-Neamț (2.000 de lei), Sfântu Gheorghe (2.000 lei), Târgoviște (2.000 lei) și Oltenița (1.600 lei).
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii