Hot Now

Employer Branding Conference: 14-15 februarie 2018, București

06 02 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.662 afisari

Employer Branding Conference, cel mai important eveniment dedicat brandului de angajator, revine pe 14 – 15 februarie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel!

Evensys în parteneriat cu Lidl România prezintă cea de-a doua ediție a conferinței, un eveniment de 2 zile care oferă participanților strategii de retenție și cele mai noi tactici de employer branding destinate să îmbunătățească traseul parcurs de angajat – recrutare, training & retenție – precum și un seminar avansat ce oferă informații necesare specialistilor HR pentru adaptarea la GDPR. 

Conferința (14 februarie)

Prima zi a evenimentului este structurată în trei sesiuni care vor aduce în prim plan ultimele tendințe în employer branding și cele mai noi tactici de retenție a angajaților în companii: CEO Talk, Employee Retention Strategies și Effective Employer Branding Case Studies.

Dintre speakeri: Shachar Shaine (CEO, United Romanian Breweries), Daniel Boaje (General Manager, Premier Restaurants Romania – McDonald’s), Dragoş Anastasiu (Owner, Eurolines Romania), Dragoş Sîrbu (Ceo, Flanco), Cristina Bâtlan (Fondator, Musette), Mihaela Ioniţă (Country HR Manager, Coca-Cola GBC Romania), Alexandru Aldoescu (Head of HR, General Affairs & Procurement Manager, Samsung Electronics Romania), Delia Sofonea (People Director, eMAG), Irina Mînzală (Central Europe Talent Acquisition Lead, Accenture), Roxana Popescu (Human Resources Business Partner, Unilever South Central Europe), Ligia Badea (Recruitment & Employer Branding Lead, Ernst & Young), Mădălina Uceanu (Managing Partner, Career Advisor), Adina Vlad (Managing Partner,
Unlock Market Research).

 Workshop avansat: GDPR for Human Resources (15 februarie)

Începând din 25 mai 2018, companiile care prelucrează datele personale ale cetăţenilor din Uniunea Europeană vor trebui să se conformeze noului Regulament European privind Protecţia Datelor (General Data Protection Regulation – GDPR) în contextul oricărei activităţi ce presupune utilizarea datelor.

GDPR redefineste regulile aplicabile protecţiei datelor, crescând efortul organizatoric al organizaţiilor de a asigura conformarea cu cerinţele în domeniu şi de a demonstra această conformare în relatia cu angajaţii ale caror date le folosesc.

În acest context, seminarul GDPR for Human Resources susţinut de NNDKP oferă informaţii concrete şi sfaturi folositoare pentru adoptarea regulamentului privind protecţia datelor personale.

Ce vei afla:

  • Modurile în care GDPR afectează departamentele de HR și activitatea specialiștilor în resurse umane.
  • Sfaturi care te vor ajuta să te pregătești pentru adoptarea regulamentului privind protecția datelor personale.
  • Răspunsuri concrete la întrebari legate de protejarea datelor și noul regulament.
  • Impactul GDPR asupra strategiei de recrutare a companiilor
  • Măsuri de schimbare a politicilor privind confidențialitatea și protecția datelor.
  • Obligațiile impuse de GDPR
  • Informații despre sancțiunile care pot apărea în cazul ignorării regulamentului privind protecția datelor personale.

Mai multe detalii despre speakeri, program şi înscriere sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: www.employerbrandingconference.ro

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a  douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]

Detalii

Compania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent.  Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]

Detalii

2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]

Detalii

Tot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter