Hot Now

Evenimentul „Leadership 4.0”: 22 mai 2019, București

25 04 2019, Portal HR , Comenteaza, 739 afisari

Revista CARIERE organizează în data de 22 mai 2019, la Sheraton Bucharest Hotel, în Bucureşti, evenimentul Leadership 4.0 – Transformarea liderilor în economia digitală.

Key note speaker va fi Matthew K. Cross. Scriitor titrat internaţional, speaker şi strateg de top de talie mondială, el este fondatorul și CEO al Leadership Alliance, o firmă de consultanță personalizată care lucrează cu organizațiile Fortune 100 și instituţii de elită, cum ar fi Universitatea Stanford.

Printre companiile cu care Matthew K. Cross a colaborat se numară: Bank of America, ING, BlackRock, Allianz, Merrill Lynch, UBS, Home Depot, Qlik.

Specialist al procesului Hoshin North Star, atlet și vizionar, Matthew oferă prin munca sa un ghidaj pentru leadership-ul, genialitatea, alinierea şi performanţa organizaţiilor, echipelor şi oamenilor. Următoarea carte a lui Cross, „Cea mai de succes poveste de business niciodată spusă”, este dedicată sistemelor care stau în spatele organizațiilor de succes.

Dintre titlurile publicate anterior amintim:

  • The Hoshin NorthStar Process- Set your priorities straight in 7 Steps;
  • The Millionaire’s Map; Nature’s Secret Nutrient—Golden ratio biomimcry for PEAK health, performance & longevity;
  • The Little Book of Romanian Wisdom;
  • The Golden Ratio & Fibonacci Sequence.

 

Conferinţa şi workshop-urile din timpul evenimentului Leadership 4.0 sunt dedicate factorilor de decizie din companii care vor să înţeleagă cum a evoluat leadership-ul şi cum se modifică rolul liderului în era digitală.

Vom discuta despre:

  • cum revoluţionează Millennials stilul de leadership şi cum gestionează liderii rezistenţa la schimbare a unei echipe;
  • capacitatea unui lider de a influenţa şi care sunt cele mai importante calităţi și competenţe pe care trebuie să le aibă un lider;
  • managementul mixului de generaţii şi cum gestionează un lider conflictul între generaţii;
  • cum îşi alege un lider oamenii cu care să facă echipă;
  • diversitatea de competenţe, de personalităţi dintr-o echipă;
  • leadership-ul smerit: ce este, cum şi de ce funcţionează chiar şi în era digitală;
  • cum reușim să ne motivăm oamenii pentru a atinge performanţa optimă.

 

Printre speakeri se numară: Cristina Timiş – Vicepreşedinte, Grup Cris-Tim, Dragoş Ion – Managing Partner, iD learning, Diana Elena Onilă – Psiholog Consultant și Trainer Senior, iD learning, Lucia Pop – Managing Director, ALP Edu Pro- Partener The Open University, Prof. Dr. Lavinia Raşcă- Profesor Strategie şi Antreprenoriat , ASEBUSS, moderator Daniela Palade Teodorescu, Redactor- sef, Revista CARIERE.

Evenimentul va reuni 150 de participanţi: CEOs, GM, Business Unit Directors, Sales Directors, Antreprenori, HR Manageri, L&D Managers, OD Managers, Talent Managers, EE Managers, team leaders şi specialşti preocupaţi să îmbunătăţească performanţa echipelor pe care le coordonează.

Parteneri ai evenimentului: ID Learning, Telekom, ALP Edu Pro – Partener The Open University, Grup Cris-Tim; Partener anual: Romanian Software.

Mai multe detalii legate de participare şi înscrieri puteţi afla de pe site-ul evenimentului: https://revistacariere.ro/eveniment-cariere/leadership-4-0-transformarea-liderilor-in-economia-digitala/

Adauga comentariu

Cele mai noi

Investițiile cumulate ale guvernelor și companiilor în îmbunătățirea competențelor și recalificarea forței de muncă ar conduce la  o creștere a  PIB global cu 6,5 trilioane de dolari și ar crea 5,3 milioane de locuri de muncă până în 2030, potrivit raportului “Upskilling for Shared Prosperity”, lansat la Davos de PwC și Forumul Economic Mondial. China […]

Detalii

40% dintre angajați spun că acasă au lucrat mai mult și mai eficient Sondaj Undelucram.ro despre impactul pandemiei asupra angajaților și angajatorilor Marketingul și HR-ul, departamentele cele mai afectate de pandemie O treime dintre companii au făcut disponibilizări 1 din 5 angajați și-a pierdut locul de muncă Persoanele necalificate și cu studii medii – cei […]

Detalii

Modificările recente aduse Codului fiscal vin în sprijinul companiilor, consideră majoritatea respondenților (56%) în cadrul unui sondaj realizat de PwC România, iar facilitatea care va fi aplicată de cele mai multe companii (67%) vizează beneficiile pentru angajații aflați în telemuncă. Astfel, doar 8% dintre participanți au spus că modificările nu le sunt utile, în vreme […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE continuă seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council și organizează marți 26 ianuarie, între orele 15:00-17:30, cu o nouă ediție „Cybsersecurity and Digital Resilience”. Acest webcast explorează în principal modalitățile de asigurare și de menținere a securității cibernetice în această perioadă și în viitorul apropiat, dar și […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter