Revista HR Manager organizează miercuri 6 mai, între orele 14.00 – 16.00, evenimentul online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”, în cadrulcăruia se va discuta despre cum ne adaptăm la dinamica schimbării digitale și cât de profundă este această schimbare în mentalitatea oamenilor și în structura proceselor.
În contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România, companiile
au trebuit să se adapteze și să își accelereze planurile de transformare digitală sau să-și facă unele ”de criză” cât mai rapid. Dar această schimbare este, de multe ori, mult mai adâncă decât credem. Pe lângă instrumente și procese, transformarea digitală, acum forțată de împrejurări, vine împreună cu o transformare de cultură organizațională și cu una personală pentru fiecare dintre noi.
Întrebările la care invitații vor răspunde în această conferință sunt legate de cât de puternică a fost această schimbare organizațională spre digitalizare: A impactat ea cultura digitală și cultura de leadership? Am pornit într-adevăr pe un drum cu un singur sens: tot înainte? Care sunt urmările acestui impact în modul cum ne vom conduce organizațiile? Cum putem ieși din această poveste mai puternici în plan personal și cu o cultură organizațională mai puternică?
Dintre vorbitorii confirmați până în prezent:
Discuțiile se vor concentra asupra următoarelor subiecte:
Invitatul Richard de Graaf, Head of Human Resources, ING Bank România va vorbi în limba engleză. Celelalte prezentări și discuții se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, va exista un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării. Pentru înregistrarea la webinar si toate detaliile legate de temele de discuție, puteți accesa pagina evenimentului: https://revistacariere.ro/eveniment-cariere/fast-forward-organizatia-digitala/
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii