Florin Trandafirescu este noul Managing Director Unilever South Central Europe, începând cu 1 iulie 2016. Înainte de această numire, Florin Trandafirescu a condus operaţiunile Unilever în Cehia şi Slovacia, timp de patru ani.
Florin Trandafirescu are o experienţă de peste 19 ani în Unilever, perioadă în care a deţinut mai multe funcţii de management, atât în cadrul Unilever South Central Europe, cât şi al altor entităţi ale companiei. După ce a condus fabrica Unilever de la Ploieşti şi a fost implicat într-un proiect de Supply Chain în Marea Britanie, Florin Trandafirescu a preluat funcţia de Director Supply Chain Unilever South Central Europe, iar ulterior a fost numit Vicepreşedinte Supply Chain pentru Rusia, Ucraina şi Belarus.
În 2008, Florin Trandafirescu a preluat funcţia de General Manager Inmarko Rusia, companie locală producătoare de îngheţată, imediat după achiziția acesteia de către Unilever. După finalizarea procesului de integrare, în 2012, a fost desemnat Managing Director Unilever Cehia şi Slovacia.
“Mă bucur să fiu din nou acasă. Mă întorc cu emoţii şi entuziasm în Unilever South Central Europe pentru a face parte dintr-o echipă care, în ultimii ani, a stat cu regularitate pe podiumul Unilever în Europa. Mi s-a reconfirmat că românii pun multă pasiune în business şi ştiu că brandurile Unilever sunt realmente iubite, astfel încât mă simt deopotrivă mândru și privilegiat să fiu aici”, a declarat Florin Trandafirescu.
Florin Trandafirescu va conduce operaţiunile Unilever din 8 ţări: România, Bulgaria, Serbia, Moldova, Macedonia, Albania, Kosovo şi Muntenegru.
Absolvent al Institutului Politehnic Bucureşti, Florin Trandafirescu a lucrat, după absolvire, în cadrul Electromagnetica Bucureşti, după care a petrecut 5 ani în cadrul companiei Siemens / EMCOM în Germania și în România. În 1997 s-a alăturat companiei Unilever, ca manager al fabricii din Ploieşti.
În ultimii patru ani, Jarek Malinowski a deţinut funcţia de Managing Director Unilever South Central Europe. Cu o experiență profesională de aproape 25 de ani, Jarek Malinowski își va întrerupe cariera în Unilever pentru un an sabatic.
Despre Unilever
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală şi a locuinţei, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.3 miliarde € în 2015. Peste jumătate (58%) din resursele companiei sunt îndreptate către piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.
Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:
Unilever s-a situat pe primul loc, în 2015, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2016, pentru al şaselea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever este cea mai sustenabilă companie de produse alimentare şi băuturi în clasamentul Oxfam Behind the Brands Scorecard, în 2016, pentru al doilea an consecutiv.
Pentru mai multe informaţii despre Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.com. Pentru mai multe informaţii despre angajamentele de sustenabilitate ale companiei: www.unilever.com/sustainable-living/
După trei ediții desfășurate online, ceremonia de decernare a Premiilor de Excelență în Resurse Umane revine live cu un nou format, HR Club Awards, și noi categorii de concurs, aliniate cu tendințele momentului. Alături de lideri de HR și de business din cele mai importante companii din România, ne vom întâlni pe 30 martie 2023, […]
DetaliiPepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
Detalii