Hot Now

Garanti Bank susține antreprenorii români

11 02 2014, Portal HR , Comenteaza, 1.936 afisari

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală, continuă parteneriatul cu Institutul de Administrare a Afacerilor din București – ASEBUSS pentru susținerea antreprenoriatului românesc. Prin intermediul parteneriatului, Garanti Bank oferă soluții specifice de finanțare celor ce vor fi acceptați în acest program de MBA, prin creditul AntreprenorStart, studenții beneficiind de cele mai competitive condiții de creditare de pe piață, atât în lei, cât și în euro.

Programul ASEBUSS MBA este dedicat atât celor care doresc să pună bazele propriei afaceri, cât și antreprenorilor la început de drum, precum start-up-uri inovatoare, dealeri, reselleri, mici producători sau francizori, fiind singurul MBA special concentrat pe managementul acestor tipuri de afaceri. Participanții trebuie să fie absolvenți de facultate și să aibă minim doi ani de experiență profesională.

Programul este acreditat și oferă o diplomă recunoscută pe plan naţional şi internaţional, fiind singurul din România orientat pe managementul companiilor mici și mijlocii. Institutul de Administrare a Afacerilor (ASEBUSS) este cea mai veche școală de afaceri de pe piața românească. În plus, cei care se înscriu acum în program beneficiază de o reducere de 1.000 euro până pe 10 mai 2014.

Pe 19 februarie, persoanele interesate de programul MBA orientat către antreprenoriat, pot afla informații despre structură, criterii de înscriere şi beneficii în cadrul unei prezentări ținute de prof. Adrian Manaicu.  La sfârşitul sesiunii de prezentare, potențialii candidați pot participa la un curs deschis ținut de un profesor ASEBUSS, pe baza unui studiu de caz. Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot face la adresa: emba@asebuss.ro.

Programul MBA lansat în 2013 completează oferta existentă, respectiv programul Executive MBA, organizat în parteneriat cu Kennesaw State University, Atlanta. Acesta se află constant în top în ceea ce privește aplicabilitatea, dezvoltarea competențelor manageriale, componenta internațională și networking-ul.

Profesorii școlii de afaceri ASEBUSS au fost instruiți la universităţi americane de prestigiu pentru a preda programe de MBA bazate pe componenta practică a managementului (Harvard, Standford, MIT etc.) şi au o experienţă vastă în mediul real de business (ca antreprenori, consultanți sau directori în companii multinaționale precum Vodafone, PWC, EliLily, Alcatel etc).

Profesorii au adaptat întregul program MBA astfel încât să ofere studenților cunoștințe practice despre problemele managementului de IMM-uri specifice pieței românești. În cadrul cursurilor se lucrează tot timpul pe studii de caz, pentru a înțelege practic diverse aspecte ale business-ului (de ex: înțelegerea P&L, dezvoltarea organizațională şi managementul oamenilor, marketing şi loializarea clienţilor etc). 

Atât în cadrul orelor de curs, cât şi în afara lor, studenţii pot veni cu propriile dileme manageriale şi pot discuta împreună cu colegii şi profesorii pentru a beneficia de idei și sprijin. Programul MBA la ASEBUSS înseamnă şi access la consultanţă continuă pentru propriul business.

În plus, cursurile demo oferă șansa discuțiilor despre oameni, oportunități, contextul de business actual, precum și despre procesul de atragere a resurselor necesare în antreprenoriat. Înscrierile în avans se pot face la adresa de e-mail: mba@asebuss.ro. Program se va desfășura la sediul ASEBUSS, Calea Griviței 8-10.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii

Cisco a anunțat un nou portofoliu de soluții axate pe continuitatea afacerii, în cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020. Trăim într-o lume incertă, de aceea continuitatea operațională a devenit un obiectiv major pentru companii. Conform celui de-al cincilea studiu PwC COVID-19 CFO Pulse Survey în rândul […]

Detalii

Printre problemele ridicate în ultima vreme printre angajați și contabili a fost chestiunea diminuării numărului de zile de concediu de odihnă la care are dreptul un salariat, în contextul în care a stat o perioadă de timp în șomaj tehnic – în unele sectoare de activitate, unde sunt încă restricții, sunt salariați care încă se […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter