Hot Now

HR Summit 2019: 24 octombrie 2019, Cluj

05 08 2019, Portal HR , Comenteaza, 347 afisari

HR Summit revine în această toamnă la Cluj-Napoca, pe 24 octombrie și reunește în același rând peste 200 de manageri, CEO, traineri și specialiști de resurse umane pentru a discuta despre preocupările profesionale: fie că este vorba despre angajarea oamenilor, de dezvoltarea lor, de crearea unor planuri de formare, de restructurări sau despre a împărtăși din provocările profesionale.

Noutatea acestei ediții – #TheKeypointSpeech 

Știm că piața muncii nu duce lipsă de provocări și instrumente care să eficientizeze procesele din companii. Știm că atenția publicului este selectivă și că pentru a putea avea parte de ea, ideea sau tool-ul adus pe scenă trebuie să fie relevant și util. Știm că sunt soluții de business care funcționează în alte companii despre care vrem ca profesioniștii din România să beneficieze.

Astfel că, în cadrul HR Summit, am creat o secțiune nouă, menită să ajute profesioniștii HR să  afle despre acele instrumente sau servicii care le pot facilita munca de zi cu zi: #TheKeypointSpeech | „The solution for the problem you did not knew you had.”  5 minute de pitch care cuprind informații utile, exemple concrete care pot fi extrase din experiența speakerului sau a studiului de caz.

Pitch-ul punctează următoarele criterii:

The What: profesioniștii din comunitate nu știu că au nevoie de acel produs sau dacă au auzit de existența lui nu au suficiente detalii convingătoare;

The How: cum ajută efectiv profesionistul în HR acel instrument/produs/serviciu;

The Why: avantaje, exemple, studii de caz.

Pentru mai multe detalii despre serviciu/produs, discuțiile vor continua în zona de networking.

Cine sunt speakerii și ce tematici abordăm la HR Summit? 

  1. Programe de engagement pe bune 

Toon van Gastel – Product Manager Loyalty, Touch Incentive Marketing are peste 9 ani experiență în branșa Loyalty&Incentive și colaborează cu branduri precum Samsung, Conduent sau Heineken. Toon este specializat în dezvoltarea și implementarea programelor cu perspectivă completă. În speech-ul keynote pe care îl susține, explică cum programul de engagement creat prin Samsung Academy a crescut de la 1.500 de participanți la 15.000.

Prezența într-un număr tot mai mare în acest program se datorează întrebărilor – care vizau cunoștințele angajaților, performanței din magazine sau confruntărilor. Totodată, Toon va explica cum a crescut scorul de Net Promoter Score în cadrul vânzătorilor implicați prin acest program.

  1. Tehnici de facilitare vizuală și dezvoltare organizațională

Veronika Wieland – Certified™ Professional Facilitator – IAF – 2016, Owner și Managing Director la Wieland and Wieland Ltd – partener oficial Neuland în România și Ungaria. În viața profesională, Veronika îmbină cunoștințele teoretice cu activitățile practice în scopul dezvoltării organizațiilor și managementul schimbării.

Veronica este Owner și Managing Director, WWIELAND – partener oficial Neuland in România. În calitate de Facilitator Profesional, Trainer, Coach si Dezvoltator Organizational și cu o experiență extensivă în training și facilitare vizuală, Veronika ajută echipele să lucreze mai eficient prin dezvoltarea vizuală, maximizarea eficienței de cooperare în grup cu ajutorul tehnicilor de facilitare.

„Mă dedic în totalitate să facem cunoscute variantele de facilitare publicului din România și Ungaria pentru a crea o democrație înțeleaptă, în locul unei atitudini unilaterale pentru creșterea potențialului unei echipe. Membrii echipei pot fi mai dedicați, pot să își asume reponsabilități personale.” declară Veronika.

Printre companiile cu care Veronika a lucrat ca facilitator se numără Elmű, MÁV (companiile de stat pentru electricitate și transport feroviar din Ungaria), Johnson, Bosch, Tesco, HBO s.a.

  1. Training pentru echipe de vânzări și echipe manageriale 

Managing Partner, Creative&Bright, Dana Tudor Tanase, susține programe de training pentru echipe de middle management și top management și este implicată în proiecte de voluntariat, livrând cursuri de project management, leadership și motivație.

S-a format în management si business development, absolvind cursurile de de Excelenţă in Management de la Asebuss, Master în Management Multimodal, Facultatea de Studii Europene, specializarea în Management la Univ. Babes Bolyai. Este specializată în Project Management, a absolvit cursurile de PMI și Analiza de business, iar pe partea de management al oamenilor și negociere a absolvit cursurile “Principles of Master in Negotiation” la Stamford și “Manager as Coach”. Pe partea de dezvoltare personală este certificata NLP – Practitioner și Process Communication Model, fiind specializată în livrarea programelor de training pentru echipe de vanzări și echipe manageriale.

HR Summit rămâne evenimentul de referință al industriei de HR, fiind organizat de peste 7 ani de către Libero Events. “Connect. Use. Learn. Enjoy” este tematica evenimentului care a ales să discute cu oamenii de resurse umane și domenii conexe despre ce contează cu adevărat în această industrie, să ofere un imbold, să contureze perspective, să arate modalități de a rezolva situații organizaționale sau de a genera noi idei care să aducă plus valoare companiei din care fac parte.

Înscrierile continuă pe site-ul oficial al evenimentului: www.hrsummit.ro, secțiunea înregistrare. Organizatorii desfășoară în acest moment și o campanie early bird pentru achiziționarea biletelor.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În România și în lume se trece printr-o perioadă fără precedent, primind o lecție pentru care nu avem prea mult exercițiu: solidaritatea. Este important ca acum să înțelegem și să reflectăm la lucrurile mici care pot face diferența și care pot aduce o îmbunătățire atât țării, cât și întregii planete.  Din 2015, Națiunile Unite ne […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 3 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, primul webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va discuta despre cele mai bune practici de securizare a angajaților aplicate de către angajatori în situația actuală. Acest webinar face parte […]

Detalii

În pandemie, munca la domiciliu nu mai este un moft ci o opțiune viabilă pentru majoritatea companiilor. Pentru că știm că, oricât de mult ne-ar ajuta tehnologia să ne reinventăm modul de a munci, în realitate lucrurile sunt mult mai dificile decât par la prima vedere, vă recomandăm azi o lectură utilă de la Editura […]

Detalii

Pandemia actuală are un impact asupra economiei la nivel global, iar domeniul construcțiilor nu constituie o excepție. Potrivit unui studiu demarat de IBC Focus, lider de piață în monitorizarea șantierelor din România, pe un eșantion de peste 300 de companii active în domeniu, 31% dintre respondenți estimează că în perioada următoare va crește rata șomajului. […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter