Secțiune susținută de

HR-ul si retelele sociale

Portal HR \ Actual \ HR-ul si retelele sociale

Asa cum ne-a obisnuit, HR Toolbox a derulat si la inceputul lui 2011 (mai exact in aprilie) un studiu pentru a stabili (printre altele) modul in care HR-ul foloseste tehnologii mobile si informatia transmisa prin intermediul retelelor sociale pentru a fi la curent cu aspecte critice, a se dezvolta si a lua decizii cu impact major la nivel de business.

Interpretarea raspunsurilor celor 376 profesionisti din HR din 109 tari care au participat a scos la iveala concluzii interesante:

1. Respondentii utilizeaza retelele sociale aproximativ 8 ore pe saptamana (semnificativ mai mult decat continutul editorial transmis pe alte cai sau livrat direct de catre furnizori).

2. Mai mult de 70% sunt interesati sa se implice in comunitati online din dorinta de a-i ajuta pe ceilalti profesionisti din domeniu sa isi rezolve problemele.

3. Peste 80% folosesc social media pentru a fi la curent cu tendintele din domeniu si pentru a afla ce este de interes pentru profesionisti.

4. Cartile electronice cu proprietati interactive sunt sursa preferata de informatii despre produse noi.

5. Specialistii HR isi petrec aproape 4 ore pe saptamana accesand retelele sociale (o crestere de peste 50% fata de 2010).

Citeste raportul detaliat Toolbox.com PJA Social Media Index Wave VII. Exista chiar si rapoarte separate pentru Europa, dar si pentru diferitele roluri din HR: director, manager, specialist, administrator, consultant etc.

Data articol: iunie 21, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam