Cel mai mare eveniment de business își deschide porțile în perioada 3-4 octombrie la Palas Mall Iași. Suita de evenimente adresate managerilor și antreprenorilor sosește în capitala Moldovei cu noi teme de dezbatere, workshopuri și conferințe.
Iași Business Days este cea de-a treia ediție de evenimente derulate în 2012 și de această dată organizatorii se așteaptă la un număr de peste 500 de participanți, antreprenori, manageri locali și regionali. Scopul organizației este de a ajuta la crearea unei culturi antreprenoriale de succes în România și de a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesați de oportunitățile de dezvoltare profes ională și personală idei inspiraționale și exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști și nu în ultimul rând posibilitatea de a identifica noi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori. Totodată evenimentele Business Days sunt concepute în jurul ideii de a crea oportunități de business networking și sunt proiectate să ofere pe durata celor 2 zile maximum de beneficii pentru participanți, parteneri și speakeri. Sesiunile oferă numeroase posibilități de interacțiune între cei prezenți, Business Networking de tip microîntalniri (există o listă de intenție pentru participanți și un proces de selecție validat de partenerii de eveniment implicați) – În fiecare zi de la ora 19:30 până la ora 21:00, Business Networking de tip OPEN (poate participa orice persoana care și-a achiziționat un tichet de acces, în limita locurilor disponibile, există termen de înscriere pentru garantarea locurilor) – În fiecare zi de la ora 19:30 până la ora 21:00.
Printre invitații acestei ediții, menționăm: Gabriel Biriș, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Ciprian Stăvar, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Eusebiu Burcaș, Adela Jansen și mulți alții.
Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, precum și modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
Procesul de înscriere la eveniment și la sesiunile de business networking este explicat pas cu pas pe pagina dedicată.
Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS până la tichete ALL INCLUSIV. Încurajând dezvoltarea unei culturi antreprenoriale în mediul academic, profesorii și studenții beneficiază de un număr de tichete gratuit care le permite participarea la mesele rotunde și o reducere de 50% la tichetele de tip Acces Full 2 zile.
Modificările recente aduse Codului fiscal vin în sprijinul companiilor, consideră majoritatea respondenților (56%) în cadrul unui sondaj realizat de PwC România, iar facilitatea care va fi aplicată de cele mai multe companii (67%) vizează beneficiile pentru angajații aflați în telemuncă. Astfel, doar 8% dintre participanți au spus că modificările nu le sunt utile, în vreme […]
DetaliiCIO Council și Revista CARIERE continuă seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council și organizează marți 26 ianuarie, între orele 15:00-17:30, cu o nouă ediție „Cybsersecurity and Digital Resilience”. Acest webcast explorează în principal modalitățile de asigurare și de menținere a securității cibernetice în această perioadă și în viitorul apropiat, dar și […]
DetaliiEconomia globală va avansa în 2021 cu aproximativ 5%, fiind cea mai rapidă rată de creștere înregistrată în secolul 21, urmând să revină la nivelul dinainte de pandemie până la finalul anului curent sau, cel târziu, până la începutul anului viitor, arată raportul PwC Global Economic Watch 2021. Deși economia globală în ansamblu își va […]
DetaliiGuvernul a decis completarea cadrului normativ ce vizează zilele libere plătite acordate părinţilor pentru supravegherea copiilor de până în 12 ani astfel încât să acorde dreptul la liberele plătite și din ianuarie 2021, până la finele anului școlar, în vară. Aceste libere se pot acorda doar în contextul în care școala se face online, iar […]
Detalii