Hot Now

Iași Business Days – business networking la superlativ

19 09 2012, Portal HR , Comenteaza, 2.408 afisari

Cel mai mare eveniment de business își deschide porțile în perioada 3-4 octombrie la Palas Mall Iași. Suita de evenimente adresate managerilor și antreprenorilor sosește în capitala Moldovei cu noi teme de dezbatere, workshopuri și conferințe.

Iași Business Days este cea de-a treia ediție de evenimente derulate în 2012 și de această dată organizatorii se așteaptă la un număr de peste 500 de participanți, antreprenori, manageri locali și regionali. Scopul organizației este de a ajuta la crearea unei culturi antreprenoriale de succes în România și de a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesați de oportunitățile de dezvoltare profes ională și personală idei inspiraționale și exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști și nu în ultimul rând posibilitatea de a identifica noi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori. Totodată evenimentele Business Days sunt concepute în jurul ideii de a crea oportunități de business networking și sunt proiectate să ofere pe durata celor 2 zile maximum de beneficii pentru participanți, parteneri și speakeri. Sesiunile oferă numeroase posibilități de interacțiune între cei prezenți, Business Networking de tip microîntalniri (există o listă de intenție pentru participanți și un proces de selecție validat de partenerii de eveniment implicați) – În fiecare zi de la ora 19:30 până la ora 21:00, Business Networking de tip OPEN (poate participa orice persoana care și-a achiziționat un tichet de acces, în limita locurilor disponibile, există termen de înscriere pentru garantarea locurilor) – În fiecare zi de la ora 19:30 până la ora 21:00.

Unul dintre cei 4 piloni pe care se bazează succesul unui antreprenor este reprezentat de capacitatea de crea conexiuni și abilitatea de a le tranforma în oportunități. Evenimentele Business Days, au fost create în jurul idei de interacțiune și schimb de experiență între oamenii de afaceri care participă la o astfel de manifestare și aici nu mă refer exclusiv la participanți, ci și la speakeri și parteneri. Sunt rare evenimentele din România unde ai ocazia ca pe durata a doua zile să te intersectezi, să interacționezi, să schimbi impresii și să înveți din experiența a peste 70 de manageri și antreprenori de succes din România sau specialiști recunoscuți în diferite domenii. Cred că această plus valoare este greu de cuantificat în bani sau profit generat, dar cu siguranță oferim cel mai bun randament al timpului și al banilor investiți. Mărturie ne stau cei peste 150 de parteneri, dintre care majoritatea sunt alături de noi de la primele ediții sau cei peste 70 de speakeri dintre care majoritarea sunt alături de noi ediție de ediție” afirmă Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului Business Days.

Printre invitații acestei ediții, menționăm: Gabriel Biriș, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Ciprian Stăvar, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Eusebiu Burcaș, Adela Jansen și mulți alții.

Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, precum și modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Procesul de înscriere la eveniment și la sesiunile de business networking este explicat pas cu pas pe pagina dedicată.

Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS până la tichete ALL INCLUSIV. Încurajând dezvoltarea unei culturi antreprenoriale în mediul academic, profesorii și studenții beneficiază de un număr de tichete gratuit care le permite participarea la mesele rotunde și o reducere de 50% la tichetele de tip Acces Full 2 zile.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În perioada 2-6 martie, Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) pregătește cea de-a IX-a ediție a proiectului Spring IT. SiSC este cea mai veche organizație studențească din Academia de Studii Economice din București, care a realizat peste 200 de proiecte, desfășurate cu succes, în decursul a 23 de ani de […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter